Bilanț Black Friday: Banca Transilvania (BT) anunţă că a înregistrat aproape opt milioane de tranzacţii, dublu față de o zi standard

Banca Transilvania (BT) anunţă că a înregistrat aproape opt milioane de tranzacţii, de „Black Friday”, pe 10 noiembrie, în creştere cu 28% faţă de ediţia organizată anul precedent, respectiv dublu în comparaţie cu o zi standard.

Potrivit unui comunicat de presă al băncii, transmis sâmbătă AGERPRES, tranzacţiile au fost realizate prin toate canalele BT disponibile, respectiv: carduri, POS-uri, bancomate etc.

Pe parcursul unei singure zile, de „Black Friday”, au fost înregistrate peste 600.000 de tranzacţii/oră, în intervalul 8:00 – 9:00, precum şi mai mult de 500.000 de tranzacţii/oră, timp de nouă ore consecutiv, între 8:00 şi 17:00. În acelaşi context, au fost raportate 260 de tranzacţii pe secundă.

De asemenea, peste un milion de tranzacţii au fost realizate prin soluţia de eCommerce a băncii, la clienţii comercianţi, în timp ce numărul de carduri de cumpărături emise instant prin BT Pay, respectiv numărul de majorări a limitei de credit pe card prin aplicaţie s-au triplat faţă de o zi obişnuită.

„Banca Transilvania este principalul procesator de plăţi din România datorită dimensiunii business-ului şi a volumului de operaţiuni derulat prin intermediul său, prin toate canalele. Maximele istorice înregistrate au fost posibile datorită ecosistemului construit de bancă, care cuprinde, de la programul STAR, super-app-ul BT Pay, cel mai mare număr de carduri din piaţă, platforma de procesare eCommerce (BTeComm), prin care asigură soluţii avansate de plată online cu cardul, până la reţeaua de acceptare a cardurilor BT la comercianţi, care cuprinde peste 122.000 de POS-uri. Prin programul STAR, care cuprinde cardurile de cumpărături ale băncii, cu aproape 25.000 de locaţii partenere, banca oferă clienţilor posibilitatea de a face cumpărături în rate fără dobândă sau cu puncte STAR”, se arată în comunicatul citat.

La nivel general, au fost consemnate, în medie, peste 340.000 de tranzacţii/oră derulate prin BT, în creştere cu 25% faţă de „Black Friday 2022”, iar cumpărăturile în rate, prin programul STAR, s-au majorat cu 25%, ca volum.

Totodată, valoarea tranzacţiilor efectuate cu BT Pay la POS-urile comercianţilor a crescut cu 30%, de la an an, în timp ce peste jumătate dintre cumpărăturile cu cardurile BT au fost realizate online.

Cel mai mare coş de cumpărături, achitat cu cardul BT, a fost de 60.000 de euro (echivalent în lei) şi a reprezentat un accesoriu-bijuterie. În acelaşi timp, valoarea medie a coşului de cumpărături de „Black Friday 2023”, achitat prin BT, a crescut cu 50% faţă de o zi obişnuită, la 173 de lei.

Banca Transilvania este liderul pieţei de profil, cu aproape şase milioane de carduri emise.

Sursa: AGERPRES

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare