duminică, august 14, 2022

Avocatul Piperea: Ceea ce a făcut Kaufland este o uriașă greșeală de marketing și dovadă de iresponsabilitate socială

Avocatul Gheorghe Piperea scrie, pe Facebook, că ceea ce a făcut Kaufland, punând garduri în unele magazine pentru a-i despărţi pe cei cu certificat verde de ceilalţi cumpărători, este o greşeală de marketing dar şi o dovadă de iresponsabilitate socială.
Piperea spune că oamenii nu trebuie să stea nepăsători ci să reacţioneze la astfel de atitudini discriminatorii, dar în acelaşi timp se declară dezamăgit de faptul că mulţi comentatori care i-au scris au fost de acord cu gestul celor de la Kaufland.
„E incredibil câți comentatori mi-au scris aici că e bine ce a făcut Kaufland, împărțind consumatorii printr-un gard oribil de sârmă! Rezerva de supușenie a blazatei societăți de azi e infinită și înspăimântătoare ca un abis oceanic!
Oameni buni, dacă lăsați aceste gesturi să treacă nesancționate, nu veți mai putea reacționa când vi se va pune talanga de gât și veți fi organizați pe rase de carne, lapte și lână. Ceea ce a făcut Kaufland este o uriașă greșeală de marketing și de (i)responsabilitate socială. Intreprinderea trebuie să fie un cetățean, iar nu un tiran totalitar, căci profitul și-l face pe umerii societății. Adică, ai noștri.
PS Trei asociații pentru protecția consumatorilor, inclusiv Parakletos, vor emite un comunicat comun azi, pe această temă”, a scris Piperea.
spot_img
Campanii publicitare
    sales banner