Ministerul Turismului lucrează la o strategie pentru a-i atrage pe pensionarii bogaţi ai Europei, cu turismul balneo

Doi din 10 turişti care au vizitat România în luna mai erau străini, de 4 ori mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Ministerul Turismului vrea să dezvolte acest segment şi lucrează la o strategie pentru a-i atrage pe pensionarii bogaţi ai Europei să vină la noi în ţară, unde pot face şi tratamente balneo, relatează Știrile TVR. 

Acum, mulți străini ajung să ne viziteze ţara din întâmplare.

De mai bine de 3 decenii se lucrează la o strategie care să promoveze turismul în România și care să atragă totodată cât mai mulţi turiști străini aici.

De această dată, autoritățile pariază pe turismul balneo.

Constantin Daniel Cadariu, ministrul Turismului: Am apelat la Asociaţia Staţiunilor Balneare din România, la Organizaţia Patronală a Turismului Balnear şi împreună cu ataşaţii noştri comerciali din anumite ţări ţintă din Europa, de regulă acolo unde sunt pensionari cu pensii mari şi care au cultura petrecerii concediilor în străinătate, încercăm să găsim soluţii (…) care să asigure un aflux de turişti străini pe turismul balnear„.

Vizate sunt Marea Britanie şi Germania.

În aceste ţări va începe lunile viitoare şi o campanie de promovare a României atât pe TV, cât şi în online. Vor fi folosiţi inclusiv influencerii.

Mihai Bârsan, preşedintele Consiliului de Brand Turistic Naţional: „Una din categoriile turistice pe care vrem să ne promovăm este cea de city break. Toamna este un anotimp propice pentru asta. Avem destinaţii foarte frumoase: Iaşiul care este destinaţia anului 2022 la city break în România, e un oraş senzaţional, sau Târgovişte – un oraş cu istorie multă, cultura multă„.

Bugetul alocat anul acesta pentru toate campaniile de promovare a României este de 3 milioane de euro.

Bucureşti, Delta şi Valea Prahovei sunt printre cele mai vizitate zone de către străinii care ajung la noi în ţară.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare