Noul șef Renault, Luca de Meo, ANUNȚĂ că DACIA este inclusă în planul său de reorganizare dar trebuie să i se dea o imagine mai cool

Luca de Meo

Scopul noului CEO al mărcii este salvarea companiei iar pentru aceasta, Luca de Meo, a anunțat într-un interviu al jurnalului Le Point publicat miercuri, un vast plan de reorganizare a grupului în jurul a patru mărci, scrie newsbucuresti.ro

  • ”Organizarea Renault nu se va mai face „pe zone geografice”. Va fi marca Renault, pe care o voi administra în mod direct, dar și Alpine, Dacia și un brand nou,care se ocupă de noile mobilități ”, a explicat Luca de Meo.

Astfel, „va exista o conducere pentru fiecare marcă. Acest lucru ne va permite să fim mai concentrați asupra clientului „, a declarat fostul șef al Seat din cadrul grupului Volkswagen care a ajuns la începutul lunii iulie în fruntea conducerii producătorului francez.

Potrivit acestuia, „marca Alpine are o identitate de nișă foarte specifică, foarte sportivă, foarte franceză. Nu vom rămâne neapărat în singurul registru retro și clasic al Alpine A110”.

  • În ceea ce privește eticheta românească Dacia, „propunerea sa de cost redus este foarte puternică. Brandul nu trebuie să se abată de la această poziționare originală, dar trebuie să i se dea o imagine mai cool”, a declarat liderul italian, care urmează să își anunțe planul strategic pentru grup în ianuarie 2021.

„Marele subiect este evident poziționarea Renault (…). Sunt convins că sufletul Renault stă în rădăcinile sale franceze. Acest brand a fost întotdeauna mai creativ decât alții, este în cultura sa. Trebuie să se joace cu modernitatea și inovația. Renault poate întruchipa noul val al industriei auto „, a spus el, subliniind” dorința de a da un nou suflet „designului său. „Vom schimba întreaga organizație” Accentul va fi pus pe profituri.

„Vom schimba întreaga organizație pentru a trece de la o politică a volumelor la cea a valorii. În cele din urmă, liderul a sugerat că Renault s-ar putea retrage de pe anumite piețe externe: „internaționalizarea (…) dacă nu este profitabilă, ce rost are? „. De acolo până la părăsirea Chinei, unde grupul a acumulat pierderi fără a reuși să pătrundă? „Este cea mai importantă piață mondială și unul dintre hub-urile industriei auto pentru inovații majore în domeniul mașinilor electrice, de conectivitate și autonome. Cred că trebuie sa fim locul în care cântă muzica. După aceea, totul este o chestiune de calendar și prioritate ”.

Sursa:20minutes