Timiş: 30 de fluxuri cu vaccin Pfizer şi patru pentru Johnson&Johnson la a doua etapă a Maratonului Vaccinării

Un număr de 30 de fluxuri Pfizer şi patru pentru Johnson&Johnson au fost amenajate la Centrul Regional de Afaceri Timişoara (CRAFT), unde va începe vineri cea de-a doua etapă a Maratonului Vaccinării, care se va încheia luni dimineaţa

În această etapă sunt aşteptate la rapel acele persoane care s-au vaccinat cu serul Pfizer în prima etapă a maratonului, din urmă cu trei săptămâni, în perioada 23-25 aprilie.

Preşedintele Asociaţiei pentru ATI ‘Aurel Mogoşeanu’ Timişoara şi iniţiator al maratonului, dr. Dorel Săndesc, a anunţat că au fost analizate şi listele cazurilor sociale, persoane nedeplasabile, astfel încât cei care ar dori să se vaccineze să poată beneficia de imunizare la domiciliu, cu ajutorul echipelor mobile de la CRAFT.

De asemenea, în premiera naţională, la CRAFT se va efectua un screeninng al stării de sănătate a populaţiei.

‘Vom putea descoperi unele patologii care sunt parşive, care nu dau simptome mari şi se pot descoperi doar prin complicaţiile lor. Astfel, se vor face EKG-uri moderne, care nu necesită electrozi pe piept, ci persoana pune doua degete pe un fel de card, iar pe aplicaţia de pe tabletă sau telefonul mobil apare EKG-ul, care va fi prelucrat de medicii cardiologi prezenţi aici. De asemenea, va fi măsurată hemoglobina glicozilată, un marker foarte sensibil al tulburărilor de tip diabet’, a declarat dr. Dorel Săndesc.

Specialistul ATI a menţionat că programul artistic va fi deschis de Ilie Stepan şi Horea Crişovan, care vor interpreta mai ales piese clasice, la un nivel acustic adecvat. Va fi şi o expoziţie de artă, cu exponate de la Muzeul Naţional al Banatului Banatului şi de la Muzeul Naţional de Artă Timişoara. În premiera absolută, va fi expusă colecţia de fotografie de artă a lui Liviu Tulbure, răpus cu câteva luni în urmă de COVID-19.

La prima ediţie a Maratonului Vaccinării de la Timişoara, în 64 de ore s-au imunizat 6.722 persoane. AGERPRES / (AS – autor: Otilia Halunga, editor: Marius Frăţilă)

Sursa: PRESSONLINE

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare