Top 3 dificultăți & soluții aferente în mutările din București

Bucureștenii care se mută în casă nouă și firmele care își mută sediul se confruntă cu aceleași trei mari probleme. Pentru fiecare există un mod de a trece peste și toate implică o firma mutari  Bucuresti.

  1. Oameni prea puțini și prea puțin rezistenți la efort fizic

Mutările de prin București prin forțe proprii dau multă bătaie de cap celor care se încăpățânează în acest sens. Tu nu ai forță destulă, vecinul e cam bătrân, cu dureri de spate deja, angajații nu sunt motivați să care fiindcă nu face parte din fișa postului.

O chinuială în adevăratul sens al cuvântului, mutarea asta! Istovește corpurile, strică mâinile, accidentează mobilierul sau mâinile/spatele și consumă foarte mult timp, totul în două sau chiar trei drumuri de făcut cu o dubiță ruginită în care lucrurile zboară dintr-o parte în alta la fiecare groapă luată indiferent de cât de mult v-ați chinuit să legați totul în chingi și să proptiți cu cauciucuri și cartoane.

Soluția  o reprezintă apelarea la o firma de mutari, care să vină cu hamali trecuți prin multe, vânjoși dar care muncesc cu echipamente specializate și cu creierul mai mult decât cu mușchii, folosindu-se de pivoți, pârghii și calculând cu precizie pașii care să fie făcuți pentru ca mobila să iasă din casă chiar și pe gaura cheii, dacă e necesar.

  1. Lipsă de timp, adică organizare precară și graba care strică treaba

Întotdeauna lucrurile, fiindcă sunt puse către margine, par mai puține decât sunt în realitate. Desprinse și adunate în mijloc, par atât de multe – și sunt – încât estimarea timpului necesar aranjării, împachetării, grupării, înfolierii, etichetării și căratului până la mașină dă întotdeauna cu virgulă.

Cu oameni puțini, fără resurse multe și fără pricepere în asta (de câte ori te muți sau ajuți pe cineva să se mută, o dată la câțiva ani?), se consumă mai mult timp decât îți imaginezi. Motiv pentru care vă grăbiți cu toții, din rațiuni evidente, doar vorbim de mutările în București, un oraș atât de grăbit în toate. Însă graba strică treaba.

Soluția  e să se ocupe de asta cineva care face treaba repede și bine și nici nu se rănește sau se necăjește, nici nu lasă mizerie în urmă. Mutările prin București au această soluție simplă – apelează la ea!

  1. Riscul ridicat de a deteriora mobila și obiectele de valoare, fragile

Atât de multă preocupare ai dovedit în trecut aranjând locuința sau sediul cu mobilier de calitate, cu multe electrocasnice încastrate, cu piese premium de decor, cu aranjamente inteligente, covoare sau mochete scumpe, încât este logic să te preocupe și prezervarea tuturor acestor lucruri.

Te gândești cum să procedezi pentru a nu risca deteriorarea în timpul manipulării? Irosești mult buget pe folii, cartoane, cutii și pături în încercarea de a salva ce se poate și alergi cu limba scoasă prin hipermarketuri după aceste materiale de protecție?

Soluția  ar fi să privești toată afacerea cu mutatul ca pe un serviciu pe care îl externalizezi fiindcă este cu siguranță unul la care nu te pricepi atât de bine. Mobilierul e de calitate, făcut pe comandă poate, cu oglinzi, cu sticlă multă, din lemn masiv? Dacă ai avut buget pentru multe elemente fragile de decor, atunci ai bani și de o firmă de mutări care să îți protejeze totul nu cât se poate, ci așa cum se cuvine.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare