Poșta Română a lansat primul ghișeu automatizat. Valentin Ștefan: ”Prin aceste investiţii reuşim să creştem productivitatea angajaţilor” – VIDEO

Poșta Română a lansat Ghișeul poștal digital în regim self-service, după o investiție de 120.000 de lei. Acesta a fost inaugurat în cadrul Oficiului 63 din Bucureşti, Calea Dorobanți. La lansarea acestuia a fost prezent ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării, Sebastian Burduja, și Directorul General al Poștei Române, Valentin Ștefan, care au efectuat primele operațiuni la ghișeu. 

Poșta Română a deschis primul ghișeu poștal digital, o soluție de procesare în regim self-service pentru operațiuni complete de prezentare și distribuire de colete și corespondență poștală, precum și plăți de taxe, facturi de utilități, rate bancare.

Ștefan: ”Prin aceste investiţii reuşim să creştem productivitatea angajaţilor şi inevitabil să mărim şi salariile”

Valentin Ștefan, directorul general al companiei, a declarat că, până la finele acestui an, vor fi montate 70 de astfel de terminale, în mediul urban, cu precădere în zonele aglomerate.

”Avem un plan de a instala astfel de echipamente, la nivel naţional, în 70 de locaţii, în următorul an, dar în acelaşi timp vrem să cumpărăm şi 3.000 de cutii poştale standard, pe care le vom instala peste tot în ţară, atât în interiorul oficiilor, cât şi în exterior. Aici a fost o investiţie de 120.000 de lei, în care este inclusă nu doar cutia poştală, ci şi amenajarea spaţiului. Costurile pentru cele 70 de cutii poştale digitale includ şi amenajarea locaţiilor. Ca orice produs, şi cutiile poştale digitale necesită o pregătire a clientului. De data aceasta, Poşta Română a lăsat partenerii privaţi să pregătească piaţa pentru genul acesta de produs şi acum am intrat pe piaţă. Este un trend global în care absolut toate companiile de curierat investesc. Prin aceste investiţii reuşim să creştem productivitatea angajaţilor şi inevitabil să mărim şi salariile. În niciun caz nu se pune problema ca genul acesta de modernizare să aibă un trend negativ în companie”, a spus Ştefan, în cadrul unei conferințe de presă.

Diferenţa între o cutie poştală standard şi aceasta este că pot fi măsurate coletele atât ca greutate, cât şi volumetrie, iar plata se poate face şi cu cardul. Există şi servicii pentru persoane juridice, îşi pot tipări factura chiar aici, a completat directorul Poștei Române.

”Ce vedeți în spate este doar o mică parte fintr-un flux mai amplu. Pe lângă cutiile poștale digitale vom avea și centre de sortare logistice, unde sunt procesate toate coletele și în care rapiditatea lucrărilor va crește și nu în ultimul rând vom avea și sisteme moderne de rutare pe care, desigur, anumite companii le au deja, dar urmează să le avem și noi. Astfel, în clipa în care cinemva pune un colet in acest dispozitiv, vom fi înștiințați și un curier va veni să ia coletul să îl ducă în centrul de sortare”, a completat directorul general al Poștei Române.

Sebastian Burduja, ministrul Digitalizării: Poşta Română urmează trendul tehnologic al acestei perioade

La lansarea ghișeului digital a fost prezent și ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării, Sebastian Burduja.

“Este un semnal că Poșta Română accelerează procesul digitalizării, iar compania are toată susținerea mea în acest demers. Cred ca astăzi, Poșta Română, prin viziunea și perseverența echipei de conducere actuale, dă un semnal către întreaga societate că este o instituție care se modernizează și aduce o tehnologie produsă în România. Avem resursele necesare să venim în întâmpinarea nevoilor cetățenilor. Cetățenii au nevoie de serviciile Poștei Române și este important ca acestea să fie rapide, moderne și transparente.”, a declarat Sebastian Burduja, Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării, prezent la eveniment.

 

Terminalul de servicii poştale reprezintă, în acest moment, o soluţie unică de procesare, în regim self-service, pentru operaţiuni complete de prezentare şi distribuire de colete şi corespondenţă poştală, cu sau fără ramburs, trimiteri de recomandate, trimiteri cu confirmare de primire, precum şi plăţi de taxe, facturi de utilităţi, rate bancare, etc.

Soluţia automatizată propusă de Poşta Română vine în premieră, pentru piaţa de coletărie, cu o variantă de cântărire şi validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondenţă poştală şi, de asemenea, cu imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanţe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum şi cu ecran tactil pentru o interacţiune intuitivă cu utilizatorul.

Clienţii Poştei Române vor avea posibilitatea să acceseze Ghişeul poştal digital în regim self-service 24/7.

 

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare