PSD: USR, preocupat să împiedice dezvoltarea agriculturii/Trenurile cu hidrogen, fără infrastructură

PSD a reacționat după ce USR s-a lăudat cu includerea achiziției de trenuri cu hidrogen, în PNRR, afirmând că din cauza negocierilor purtate de USR, România nu a primit banii pentru irigații, iar ”proiectul de succes” al lui Cătălin Drulă nu poate fi implementat pentru că nu există legislație pentru stații de încărcare cu și nici finanțare.

„«Je vois la vie en rose…» Înțelegem perfect preocuparea domnului Drulă pentru ÎMPIEDICAREA dezvoltării unui sector agricol pur-românesc puternic, independent și concurențial, motiv pentru care «reprezentatul» puterii agricole franceze în România, cum este acum întreg partidul USR (chiar și cu desprinderea componentei eminamente economic francofile – în persoana lui Dacian Cioloș), nu a permis finanțarea sistemelor de irigații pentru România, țara noastră creând, în anii trecuți, serioase provocări concurențiale Franței, în domeniul agricol”, a transmis PSD, pe Facebook, într-o postare semnată de Alexandru Petrescu, vicepreședinte PSD Sector 1.

Alexandru Petrescu  a afirmat că o negociere între Franța și România – prin reprezentanții guvernamentali care au negociat propunerile finale pentru PNRR- respectiv leaderii USR, care coordonau integrarea finală a propunerilor PNRR prin ministerul de resort de la acea vreme, ar fi fost de bun augur, din care să reiasă precis cum ”România și Franța nu se calcă pe bătături și împart producția agrară între cele două țări”.

”Dar USR este mai înclinat să salute militar, exclamând «da, s’trăiți» în loc să pornească o dezbatere, submisiune care a încurajat pe «competitorii» noștri să ia mâna întreaga, în loc să tragă timid un deget”, a mai spus social – democratul.

PSD îi reamintește lui Cătălin Drulă, după ce s-a lăudat cu trenurile pe hidrogen că infrastructura lipsește.

”Ca să completez analiza pe postarea domnului Drulă, la fel cum infrastructura pentru agricultură este complet inexistentă în PNRR prin lipsa coloanei ei vertebrale – sistemele de irigații, lipsește și infrastructura pentru trenurile alimentate cu hidrogen: nu există legislație pentru stații de încărcare cu Hidrogen; nu există finanțare pentru stații de alimentare cu hidrogen. Poate cu excepția celor care alimentează prin hidroliză, un aspect mult prea tehnic pentru a fi explicat aici, dar cert că tehnologia cerută de PNRR nu poate furniza hidrogenul necesar pentru transport public sau privat. Prin urmare, domnul Drulă a preferat să înlocuiască soluțiile firești și fezabile pentru România cu soluții incerte ca aplicabilitate, ca întreaga lui viziune despre modernizarea României”, a conchis Petrescu.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare