Deputatul PNL Pavel Popescu: Terminați cu hate-ul LGBTQ+ la adresa artistului Theodor Andrei! Omul nu merită acest tratament! Pe de altă parte, omul nu merita nici să urce pe scenă ca să reprezinte România la Eurovision, cu o așa mizerie de piesă/prestație

Deputatul PNL Pavel Popescu a susținut că șansa României de a se califica în finala Eurovision cu o piesă bună a fost sacrificată de unii „doar pentru a promova forțat și agresiv un curent ideologic cu ramificații extrem de periculoase”, cu referire la LGBTQ, scrie b1tv.ro.

„Efectul din păcate, este exact invers pentru comunitatea LGBTQ+ și asta mă întristează”, a afirmat Popescu.

„Terminați cu hate-ul LGBTQ+ la adresa artistului Theodor Andrei! Omul nu merită acest tratament! Pe de altă parte, omul nu merita nici să urce pe scenă ca să reprezinte România la Eurovision, cu o așa mizerie de piesă/prestație. Sau la cât de penibilă această competiție, poate piesa era potrivită? Problema majoră a societății de astăzi este că unii sunt gata să sacrifice tot (în cazul acesta șansa României de a se califica cu o piesă bună), doar pentru a promova forțat și agresiv un curent ideologic cu ramificații extrem de periculoase. Efectul din păcate, este exact invers pentru comunitatea LGBTQ+ și asta mă întristează. Judecați-l pe Andrei după cât de prost cântă, nu după cât de prost se îmbracă/dă cu fond de ten. Pe cei care l-au trimis să se facă de râs, nu merită să-i mai judecăm…”, a scris Pavel Popescu, pe Facebook.

România, reprezentată de Theodor Andrei cu piesa „D.G.T. (Off and On)”, a ratat calificarea în finala concursului Eurovision.

„România a venit cu un show chiar mai prost decât în finala națională. Totul complet șters, totul neinteresant, monoton. Nu tu mișcare, nu tu vreun dansator. Nimic viu. Deci pentru asta a cheltuit TVR 115.000 de euro. Revenind la Theodor, nu-i prea văd vina în acest talmeș-balmeș. Și-a făcut treaba la modul profesionist”, a susținut Mihăi Trăistariu, care a dat vina pe TVR pentru acest eșec.

În schimb, Republica Moldova și-a asigurat locul în finala competiției.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare