Cozmin Guşă: În 2024, lupta va fi de fapt pentru supraviețuirea la putere a partidelor consacrate, deci bine controlate, care nu se pot opune valului suveranist ce a cuprins Europa decât prin metode nedemocratice, de tip cenzură, pe care le implementează prin dispoziții ale UE

„Mircea Toma, membru CNA, cunoscut publicului Gold FM și din talk show-urile la care a participat aici, ne-a anunțat într-un alt talk show, la Prima TV, că YouTube, Facebook, Instagram vor fi cenzurate de acum înainte, inclusiv prin contribuție politică, CNA-ul devenind avertizorul acestor rețele de socializare în România. Spun că vor fi criterii politice, deoarece CNA-ul este un organism compus din membri numiți politic, deci nu avem îndoieli că așa se vor petrece treburile. Vorbim, însă, prieteni, de o directivă a Uniunii Europene ce va fi implementată și în România, în baza căreia CNA-ul va acționa, iar de aici puteți deduce în mod clar că lupta este de fapt pentru supraviețuirea la putere a grupurilor partidelor politice consacrate, deci bine controlate, care nu se pot opune valului suveranist ce a cuprins Europa decât prin metode nedemocratice, de tip cenzură, pe care le implementează prin aceste dispoziții ale Uniunii Europene”, scrie, pe Facebook, analistul politic Cozmin Guşă.

„Iar dacă au reușit până acum cu presa mainstream, știți bine, televiziunile, radiourile, mai ales cele de stat, dar și cele private, presă mainstream ce a fost bine ținută în lesă pe durata pandemiei, dar și a războiului din Ucraina, diriguitorii europeni comandați de la Washington doresc să reușească controlul și asupra rețelelor de socializare, ce au devenit între timp, în ultimii 3 ani de zile, principala sursă de informații mai corecte pentru majoritatea publicului, atenție. Și ca să nu mai fie implicate serviciile secrete ale țărilor din UE, ce dispuneau cu dovadă cenzura pe teritoriile respective, având cumva aceste servicii secrete mână liberă din partea mahărilor corporativi de la YouTube, Facebook sau Instagram, acum se introduc în ecuația cezurii organismele naționale de monitorizare și control, cum ar fi în România CNA-ul, ca să fie treaba oablă, cum zice ardeleanul, și să nu mai fie serviciile puse în această poziție delicată prin care chiar ele, cu mâinile lor înmănușate, să trebuiască să apese pe butonul de cenzură, pe butonul de delete.

Știu, desigur că vă enervează și vă revoltă o asemenea procedură, dar vă anunț, prieteni, că nu va fi eficientă, ba chiar va veni cu efect de bumerang împotriva intenției conducătorilor Uniunii Europene. Părerea proastă despre partidele tradiționale, cum ar fi în România PNL și PSD, în alte state alte partide, cu alte denumiri, această părere proastă este deja formată. Românii și europenii și-au ales deja inamicii și favoriții politici, iar forțajul ăsta disperat al Uniunii Europene va avea doar efectul de a-i enerva în plus. Comunicarea vă asigur că se va face pe rețele alternative, de tip Telegram, TikTok, Rumble etc., întărind cota de piață a acestora. Cei ce vor avea de pierdut politic sunt chiar inițiatorii, împreună cu patronii rețelelor de socializare menționate, ale căror cote de piață vor scădea rapid dacă vor accepta cenzura, așa cum e pritocită ea de către guvernarea UE.

Adevărul a fost aflat treptat din 2020 încoace, pe durata exceselor din pandemie și a războiului ucrainean. Oamenii au aflat că sunt manipulați și că jurnaliștii corecți sunt cenzurați și acești oameni vor găsi soluții pentru ca să poată să ocolească manipularea și să-i găsească pe cei ce emit cu acuratețe. În plus, valul de opoziție la actualele partide va crește, la fel ca cel de susținere pentru politicienii ce vor lupta contra cenzurii alături de cetățeni. UE acționează prostește, dacă vreți, la fel cum a făcut impunând restricții economice Rusiei, care restricții economice au avut ca rezultat exact opusul, adică consolidarea economică a regimului lui Vladimir Putin, obligat să găsească soluții alternative, respectiv au dus spre recesiune țările din Uniunea Europeană, în frunte cu Germania, care chiar s-a împușcat în picior în mod voluntar”, scrie Guşă.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare