Ciutacu: Imaginea momentului, când românilor li se împarte sărăcia, este cea a lui Rareş Bogdan cotrobăind prin pătrunjel şi păstârnac cu Rolexul de 30.000 euro la încheietura mâinii

Realizatorul România TV Victor Ciutacu îl critică dur pe europarlamentarul PNL Rareș Bogdan, după ce s-a afișat la piață cu ceasul extrem de scump.

„Imaginea momentului, în plină dezbatere politică privind împărțirea sărăciei românilor, cu pensiile pretext principal, e cea a lui Rareș Bogdan cotrobăind printre pătrunjel și păstârnac cu Rolexul de 30.000 euro la încheietură și cu Nicolae Ciucă alături, mirosind roadele pământului din mâinile îmbuibatului. Nimic nu poate fi mai grețos decât acest parvenitism de îmbogățit fără justă măsură, de pricopsit peste noapte care trebuie neapărat să-și etaleze luxul sfidător. Fiindcă altfel nu e în stare să-și câștige recunoașterea și autoritatea”, spune Victor Ciutacu, citat de site-ul postului Romania TV.

„Nenorocirea e că toată controversa publică, mustoasă de altfel, lovește nedrept în presă. Care are, ea, multe și grave păcate, dar chiar nu naște multimilionari pe bandă rulantă, așa cum țin toți gherțoii să-i proiecteze în mod fals imaginea. Concret, nu exista deserviciu mai mare făcut presei decât legitimarea publică a diverșilor întâmplați în profesie și îmbuibați, pentru că Rareș Bogdan nu e singurul, care-și afișează ostentativ opulența cu justificarea că au bani din ce au produs în media. Poate pe lângă media și pe spatele acoperirii de truditori în media”, mai afirmă Victor Ciutacu.

„Înainte de toate, să fim bine înțeleși, nu toți din presă șantajează, nu toți din presă iau șpagă, nu toți din presă au srl-uri sau ong-uri care căpușează guvernul, ministerele, societățile de stat, partidele politice. Și nu toți bărbații din presă se mărită bine și convenabil pentru integritatea viitoarei declarației lor de avere. Ba, dimpotrivă, raportat la marea masă a jurnaliștilor, sunt extrem de puțini. Și atitudinea lor e un scuipat pe majoritatea oamenilor, cei cinstiți, care trăiesc exclusiv din meseria asta. Cât despre așa-zisele performanțe profesionale ale îmbogățiților de război cu bunul simț, tiraj/rating/încasări din publicitate, mă umflă râsul când îi aud cum se umflă ca broaștele pe bordură. Și, uneori, amărăciunea că nu-s și eu capabil să fiu, măcar cinci minute, canalie și negustor…”, mai spune realizatorul TV.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare