Sondaj Epsilon Poll în București. Gabriela Firea îl devansează pe actualul primar Nicușor Dan

Candidatul PSD Gabriela Firea se situează pe primul loc în topul opţiunilor pentru Primăria Generală cu 32%, fiind urmată de Nicuşor Dan, candidat independent susţinut de Alianţa Dreapta Unită, cu 31%, conform unui sondaj realizat de Epsilon Poll la comanda PSD.

  • De asemenea, 45% dintre cei chestionaţi cred că alegerile vor fi câştigate de Firea, iar 43% cred în victoria lui Nicuşor Dan. 

  • Aproape o treime dintre cei chestionaţi, 32% au declarat că ar vota-o pe Gabriela Firea pentru Primăria Generală, iar 31% s-a exprimat în favoarea lui Nicuşor Dan, acesta fiind urmat de Cristian Popescu Piedone (PUSL) – 11%, de Sebastian Burduja (PNL) – 9%., Diana Şoşoacă – 5% şi Mihai Enache (AUR) – 4%.

Întrebaţi cine cred că va câştiga funcţia de primar al Capitalei, 45% dintre cei chestionaţi au indicat-o pe Gabriela Firea, 43% pe Nicuşor Dan, 6% – Cristian Popescu – Piedone, 4% – Sebastian Burduja, 1% – Diana Şoşoacă, 1% – Mihai Enache.

  • 68% dintre subiecţi au apreciat că Bucureştiul se întreaptă într-o direcţie greşită, 27% având o opinie contrară.

63% dintre cei chestionaţi se declară nemulţumiţi sau foarte nemulţumiţi de activitatea actualului primar al Capitalei, Nicuşor Dan, doar 28% spunând că sunt mulţumiţi sau foarte mulţumiţi.

  • Universul de eșantionare: populația adultă, activă în mediul online, cu identitate /acces la internet prin adresa IP din Municipiul București, autoidentificată cu vârsta de peste 18 ani.
  • Volumul eșantionului: 5.430 identități online/respondenți analizați.
  • Mecanismele de ponderare și analiză a datelor se bazează pe programare Machine Learning, antrenat anterior pe seturi de date succesive de la nivelul Municipiului București, ca având o probabilitate verificată de 90%.
  • Marja de eroare la nivelul întregului eșantion: ±5%, la un nivel de încredere de 90%.
  • Metoda de culegere a datelor: Chestionar online, targetat pe categorii socio-demografice conform distribuției din populația adultă a Municipiului București.
  • Perioada de realizare: 31 Mai – 2 Iunie 2024.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare