Ministrul Oprea, întâlnire cu compania japoneză JTEKT pentru extinderea investițiilor

Prezentarea planurilor de investiții ale corporației JTEKT în România a fost tema centrală a întâlnirilor succesive de miercuri dintre ministrul Ştefan-Radu Oprea şi Tetsuo Agata, președintele companiei japoneze. Discuţiile au avut loc în contextul vizitei reprezentanților corporației japoneze JTEKT pentru extinderea capacității de producţie la fabrica de rulmenți Koyo din Alexandria.

“Noua investiţie de la Alexandria este rezultatul efortului consecvent al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, început în 2018 cu reprezentanții companiei JTEKT, care a culminat cu vizita ministrului Ștefan-Radu Oprea în Japonia, anul trecut, urmată de vizita unei delegații ministeriale române, în iulie 2019, la Osaka.

Prezent  la București, la sediul MMACA președintele JTEKT a apreciat avantajele competitive oferite de mediul de afaceri din România și oportunitățile de investiții existente, exprimându-și interesul de a intensifica prezenţa companiei sale în ţara noastră, inclusiv prin demararea unor noi investiții, prezentând delegației ministeriale planurile de investiții până în 2026”, potrivit unui comunicat al ministerului pentru IMM.


De altfel, delegaţia japoneză a prezentat ministrului român provocările investitorului de la Alexandria de a atrage şi a păstra forţa de muncă în fabrică, precum şi de a asigura continuitatea tradiţiei şi transferul de cunoştinte practice către generaţiile tinere.

Ministrul Ştefan-Radu Oprea a readus în discuție implementarea învăţământului în sistem dual, care ar conecta nevoile reale ale investitorului cu sistemul de educaţie din România.

„Locurile de muncă create astăzi sunt extrem de competitive pe piaţa muncii, iar condiţiile de lucru sunt mult mai bune în fabricile moderne. Astăzi, poţi vorbi de cariere de succes în fabrici. Pentru promovarea acestor poveşti, este nevoie de un parteneriat pe termen lung între autoritățile publice, pe de o parte, şi companiile private, pe de alta”, a transmis ministrul Oprea investitorilor japonezi.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare