Ionuț Stroe (PNL): Este cam prea mult vitriol și aroganță în atacurile PSD. Dau iar senzația că vor să-și facă de cap singuri în România, iar asta i-a costat și îi va costa din nou

Purtătorul de cuvânt al PNL, Ionuț Stroe, spune că este cam prea mult vitriol și aroganță în atacurile PSD și că dau iar senzația că vor să-și facă de cap singuri în România, iar asta i-a costat și îi va costa din nou.
  • ”Să-ți începi campania electorală fix cu atacuri la PNL, la partenerul de guvernare, ca și cum asta e problema centrală a României – dă dovadă de slăbiciune și aș zice de lipsă de imaginație. Și probabil e și multă frică, pentru că pesediștii știu bine că PNL va uni dreapta în jurul lui și va câștiga în turul 2.
Este cam prea mult vitriol și aroganță în atacurile PSD. Dau iar senzația că vor să-și facă de cap singuri în România, iar asta i-a costat și îi va costa din nou.
Văd că au aceeași tendință să repete șabloane din trecutul lor pe care nu reușesc să le repare. Atacurile, nervozitatea în fața frustrării și agresivitatea sunt comportamente deprinse din relațiile si experiențele din trecut pe care n-au reușit să le depășească.
Să știți că românii, dincolo de aceste vorbe, văd același PSD care nu s-a reformat sau nu vrea să se reformeze. Nu e un sfat, dar pe cei de la PSD, care conduc guvernarea, ar trebui să îi preocupe ce se întâmplă prin țară și să nu le mai pară atât de „sofisticate” niște politici economie elementare.
Premierul Ciolacu are prea multe crize pe cap, în spitale sau în sistemul de pensii – unde chiar miniștrii săi, ai PSD, au de dat răspunsuri – ca să mai creeze și genul acesta de scandaluri politice. Și să nu creadă cineva din PSD că, atacând PNL, o să uite oamenii de probleme.
În final, îmi exprim și mirarea. Mă așteptam ca PSD să atace radicalismul, extremele și excesele de tipul AUR, să arate că are niște linii roșii pe care nu le va trece niciodată – dar n-a vorbit despre ele nici un lider PSD, nici măcar premierul Ciolacu. E curios, surprinzător și chiar mă pune pe gânduri … dacă acolo nu este vorba de o susținere reciprocă invizibilă”, spune Stroe.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare