„Deciza neconstituţională şi abuzivă a CCR privind-o pe Diana Şoşoacă a avut efectul contrar aşteptărilor, mobilizează acum milioane de români în spatele acesteia”, spune jurnalistul Clement Sava

„Europarlamentarul Diana Șoșoacă, a cărei respingere neconstituțională de către CCR face valuri în presa internațională, și-a început în forță campania pentru prezidențialele de la care a fost blocată, devenind cel mai important candidat la prezidențiale. Campania Dianei Șoșoacă vine însă în contradicție cu stilul partidelor vechi care se bazează pe presa clasică, adică pe televiziuni și ziarele plătite cu bani grei să acopere falimentul guvernării”, scrie, pe goldfm.ro, jurnalistul Clement Sava.

„Mesajul lansat de Diana Șoșoacă este unul foarte clar: Închideți televizoarele, ea lansând acest mesaj în multe dintre live-urile ei pe facebook și pe tik tok care devin virale.

Diana Șoșoacă a demonstrat că nu are nevoie de televiziuni, ea înlocuindu-le cu mii de ore de live-uri pe facebook și pe tik tok, unde atinge audiența la care visează multe televiziuni.

Campania Dianei Șoșoacă a primit un avânt fulminant prin atacul CCR care a demonstrat că acuzațiile pe care liderul S.O.S. România le aducea sistemului erau adevărate. Există în acest moment în mediul online un val de nemulțumire uriaș față de decizia CCR, atât în țară, cât și în diaspora, iar televiziunile oricât ar încerca nu pot capta interesul și emoția publică așa cum o face Diana Șoșoacă prin mesajele și activitatea ei care devin virale online, fiind redistribuite în mii de variante și atingând în felul acesta o cotă de piață foarte greu de calculat.

Ruptura dintre televizorul cu care ”ați mințit poporul” și campania atipică a Dianei Șoșoacă a ieșit în evidență cu ocazia Pelerinajului de la Sfânta Parascheva, când politicienii s-au ascuns în tribuna oficială, iar Diana Șoșoacă a făcut o baie de mulțime cum România nu a mai văzut de mult, fiind înconjurată de mii de pelerini care nu o mai lăsau să plece.

De fapt, efectul nul al televiziunilor s-a văzut în ultimii ani prin aceea că atacurile trusturilor de presă împotriva Dianei Șoșoacă nu au făcut decât să îi întărească poziția. În schimb, popularitatea ei nu a făcut decât să crească având ca pilon principal mesajele din mediul online care au devenit atât de populare încât au ajuns să fie preluate inclusiv de televiziuni care încearcă astfel să își recapete audiența și credibilitatea pierdută.

Campania pentru prezidențiale a Dianei Șoșoacă se mută astfel pe alegerile parlamentare, acolo unde supărarea și furia provocată de abuzul CCR va împinge Partidul S.O.S. România la un nivel care nu poate fi anticipat de sociologi. Dar tot mai multă lume înțelege acum că pe 1 Decembrie, la parlamentare, va avea loc revanșa românilor cărora li s-a refuzat dreptul la votul pentru prezidențiale”, scrie Sava.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare