Stroe: PNL este atacat extrem de violent, paradoxal, din zona anti-PSD, de către USR şi Lasconi; am ajuns să ne „canibalizăm” pe partea dreaptă a eşicherului politic

Purtătorul de cuvânt al PNL, Ionuţ Stroe, a declarat, miercuri, că neavând niciun fel de plan concret şi nerenunţând la această candidatură superficială a Elenei Lasconi, care este de departe cea mai slab pregătită, au ajuns să se canibalizeze în turul doi, cele două partide.

„Din păcate, situaţia este că nu am reuşit să realizăm această construcţie mai devreme, semnalele noastre au fost cât ae poate de clare, din punctul nostru de vedere e găsit şi numitorul comun, şi anume domnul Bolojan, premier liberal. Adversarul nostru în momentul de faţă este PSD-AUR, nu partidele de dreapta”, a arătat Stroe în emisiunea România Politică de la Prima News.

El a precizat că, din păcate, primesc foarte multe atacuri şi multă agresivitate, din zona asta se pretinde a fi anti-PSD şi anume USR şi Lasconi.

„Probabil această agresivitate, modul pueril şi imatur de a trata o coaliţie, a făcut imposibilă această colaborare mai devreme. Acum, neavând niciun fel de plan concret, nerenunţând la această candidatură superficială a doamnei Lasconi, care este de departe cea mai slab pregătită, am ajuns în condiţia să ne canibalizăm în turul doi”, a explicat Stroe.

Purtătorul de cuvânt al PNL a menţionat că vor evita în mod evident să avem urmare a acestui duel între candidaţii celor două partide, prezenţa lui Simion în turul doi.

„Pe măsură ce ne apropiem de ziua votului, votanţii dreptei îşi dau seama că cel mai bine profilat candidat pe zona asta este Ciucă şi este absolut necesar să dăm utilitate votului pentru a opri acest binom PSD-AUR”, a completat Stroe, arătând că ”prezenţa unui pol extremist pe scena politică s-ar putea să fie o miză mult mai greu de demontat în viitor”.

„Eu sper să fim raţionali, sper să ajungem totuşi, dacă mai există vreo punte, vreo cale de dialog, la o discuţie serioasă”, a mai declarat Stroe, arătând că nu poate lua în serios dialogul agresiv la televizor, scrie news.ro.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare