Procedura de închiriere a tarabelor şi spaţiilor comerciale în pieţele administrate de autoritatea locală s-a schimbat, iar producătorii şi comercianţii trebuie să se adreseze direct Primăriei Sectorului 1, potrivit unui comunicat al instituţiei transmis, luni, AGERPRES. Este vorba despre tarabele şi spaţiile comerciale situate în incinta următoarelor pieţe: Matache, Domenii, 1 Mai, Aurel Vlaicu, Aviaţiei, Dorobanţi, Amzei, Mureş şi Pajura. ‘Locuitorii Sectorului 1 trebuie să aibă pe masă legume şi fructe de calitate pe care să le achiziţioneze la preţul corect direct de la cei care le produc. Este un nou început pentru pieţele din Sectorul 1. Tarabele vor fi închiriate corect şi transparent pentru ca adevăraţii producători să aleagă pieţele noastre pentru a-şi desface marfa. Pieţele din Sectorul 1 vor deveni centre comerciale cu respect pentru cetăţeni, în care bucureştenii să-şi facă cu încredere şi cu plăcere cumpărăturile’, a declarat primarul Sectorului 1, Clotilde Armand. Această modificare a procedurii de închiriere a tarabelor şi spaţiilor comerciale este realizată în baza Hotărârii Consiliului Local Sector 1 nr. 291/2020, prin care s-a hotărât reorganizarea direcţiilor din subordinea Consiliului Local. În urma acestei hotărâri de consiliu, Administraţia Pieţelor Sector 1 a fost desfiinţată, iar atribuţiile acesteia au fost preluate de către aparatul de specialitate al primarului. Cererile pentru închirierea spaţiilor comerciale, tarabelor şi cele de prelungire a contractelor de închiriere şi a convenţiilor comerciale se depun la Direcţia Generală de Administraţie Publică – Serviciul Administrativ. Pentru spaţiile comerciale libere se vor organiza licitaţii, conform Ordonanţei de Urgenţă nr. 57/2019 cu modificările şi completările ulterioare.
Sursa: PRESSONLINE