Arsene (preşedinte CJ Neamţ): Proiectul parcului de agrement ‘Ţinutul lui Creangă’ prinde contur

Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Neamţ, Ionel Arsene, s-a întâlnit, vineri, cu proiectantul viitorului parc de agrement ‘Ţinutul lui Creangă’, ‘o investiţie la un nivel cum nu a mai fost în judeţ’ şi prin care se doreşte ‘aducerea satului de altădată în cotidianul mileniului III’.

Conform unui comunicat de presă remis AGERPRES, Ionel Arsene a declarat că solicitarea sa în cadrul întâlnirii cu proiectanţii a fost ca grupul ţintă al beneficiarilor investiţiei să fie cât mai mare, atât din ţară cât şi din străinătate.

‘Proiectul Ţinutul lui Creangă prinde contur. (…) Solicitarea mea categorică este ca grupul ţintă al beneficiarilor să fie foarte mare, să se bucure de facilităţile viitorului complex turiştii de toate vârstele din ţară şi din străinătate, şi să asigurăm posibilităţi de relaxare şi petrecere a timpului liber pentru toţi cei care ajung în zonă, oricare le-ar fi pasiunile şi dispoziţia de moment. Începutul proiectului este mai dificil pentru că este o investiţie la un nivel cum nu a mai fost în judeţul nostru şi sunt foarte multe etape impuse de legislaţie care trebuie respectate. Dar odată depăşite, am convingerea că lucrările vor intra în linie dreaptă şi la finalul lor vom avea un proiect prin care va căpăta amploare turismul nemţean şi vom reuşi să facem din Neamţ una dintre cele mai căutate zone din ţară de către vizitatorii români şi străini. Îmi doresc să aducem satul de altădată în cotidianul mileniului III şi să ne bucurăm de farmecul lui’, a declarat, într-un comunicat remis AGERPRES, preşedintele CJ Neamţ, Ionel Arsene.

Complexul de agrement ‘Ţinutul lui Creangă’ va fi situat la limita oraşului Târgu-Neamţ, va ocupa o suprafaţă de circa 60 de hectare şi va cuprinde mai multe centre cu destinaţie specială, precum un sat de vacanţă, zone de recreere, sport şi aventură, zonă de campare şi spaţii administrative, infrastructură rutieră, edilitară, zone de spectacole, un hipodrom şi un parc de distracţie tip ‘Legoland’. AGERPRES / (AS – Gabriel Apetrii, editor: Marius Frăţilă)

Sursa: PRESSONLINE

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare