Ambasada Elveţiei la Bucureşti a luat parte la evenimentul „Ziua lui Moş Crăciun la Senat”

Ambasada Elveţiei la Bucureşti a participat marţi la „Ziua lui Moş Crăciun la Senat”, alături de partenerii din cadrul proiectului naţional de conştientizare #SigurantaOnline.

Cu acest prilej, Ambasada, alături de Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC), Poliţia Română, Asociaţia Română a Băncilor (ARB), Microsoft şi centrul de training Swiss WebAcademy au organizat o serie de seminare de educaţie digitală la care copiii şi tinerii au putut învăţa cum să se protejeze de principalele ameninţări din mediul online.

Aproximativ 250 de copii şi tineri, cu vârste cuprinse între 9 şi 16 ani, au participat la patru sesiuni instructive pe tematici specifice, susţinute de reprezentanţi ai Poliţiei, DNSC, ARB, Microsoft şi Swiss WebAcademy, la care au pus întrebări şi au primit răspunsuri care îi vor ajuta să se ferească de fraude în general şi să navigheze în siguranţă în mediul online.

Copiii au avut ocazia să participe şi la un quiz interactiv, lansat în cadrul campaniei #SigurantaOnline, cu ajutorul căruia şi-au testat abilitatea de a reacţiona corect la ameninţările ce îi vizează şi au putut dobândi informaţii necesare protecţiei pe internet.

Totodată, pe parcursul întregului eveniment de la Senat, echipa Siguranţa Online a primit vizita a peste 1.000 de copii dornici să se testeze cu ajutorul quiz-ului, la standul organizat de Ambasada Elveţiei.

Toţi copiii au primit diplome de participare la cursul de siguranţă online şi premii din partea Ambasadei Elveţiei în România, inclusiv două broşuri cu benzi desenate, în limba română – „Poveşti cotidiene digitale” şi „Întâmplări de pe net” – care prezintă întâmplări inspirate din situaţii reale din mediul online şi îi învaţă cum să se protejeze de ameninţări. Benzile desenate pot fi accesate şi citite online, direct de pe site.

Copiii şi tinerii care au vizitat standul Ambasadei au primit în dar broşurile cu benzi desenate, au învârtit roata norocului şi au câştigat materiale promoţionale şi surprize dulci oferite de Nestle.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare