Ana Loredana Predescu, deputat PUSL de Brașov, afiliat Grupului PSD, intervine in cazul aeroportului cu ,,program de supermarket’’

Ana Loredana Predescu, deputat PUSL de Brașov, afiliat Grupului PSD, intervine în cazul HiSky (Brașov-Antalya), ai cărei pasageri au fost transportați cu autobuze până la aeroportul din Sibiu și a celor aduși de pe Aeroportul Otopeni cu autobuzul la Brașov, cere explicatii conducerii Romatsa și conducerii aeroportului Internațional Brașov pentru problemele cauzate prin interzicerea zborurilor după ora 19:00.

„Situația cursei HiSky și tot ce se petrece sau mai bine zis, tot ce NU se petrece pe Aeroportul din Brașov, este ceva de nedescris, parcă este o operă a lui Caragiale! „călătorii ”aterizează”, în Brașov cu … autobuzul de la Bucuresti sau Sibiu. Pentru că, după ora 19, gata, se închide la aeroport! Conducerea Romatsa, Consiliul de Administraţie al Aeroportului Internaţional Braşov Ghimbav și Consiliului Județean Brașov datorează scuze public pentru lipsa de profesionalism cu care au tratat deschiderea și administrarea unui nou aeroport, inaugurat cu mult prea mult fast având învedere că se cunoșteau atât lipsa contractelor cu companiile aeriene cât și orarul de funcționare care evident că anulează șansele de funcționare ale oricărui aeroport. Inclusiv Valentin Iordache, purtătorul de cuvânt al Companiei Aeroporturi București, pe care îl cunosc ca fiind un profesionist i-a avertizat cu o lună în urmă: ,,…tot cam de atunci le-am spus și repetat prietenilor și colegilor de acolo – de la Brașov adică – că abia odată cu inaugurarea aeroportului va veni și greul, mai ales dacă nu-și fac temele din timp. Despre ce teme nefăcute e vorba, o să mă întrebați. Simplu! Despre aducerea operatorilor pe aeroport, despre semnarea unor contracte cu măcar câteva luni înainte de inaugurare, despre asigurarea că aeroportul este deschis când au nevoie operatorii, nu, de exemplu, între 9 și 12, când nu zboară mai nimeni, pentru că la ora aia avioanele sunt în aer.” Iată, deci, un caz clasic de incompetență și dezinteres aș adăuga, din partea Consiliului de Administrație al Aeroportului Internațional Brașov! Pentru că de la ctitorul aeroportului, dl. ministru Adrian Veștea nu mai avem așteptări, domnia sa declarând că nu mai este responsabil de funcționarea aeroportului, misiunea sa mesianică încheindu-se odată cu inaugurarea, poate pentru că este mai mult ministrul lui Ludovic Orban în Guvern, decât al PNL ului, am cerut un punct de vedere oficial din partea directorului Romatsa cât și conducerii aeroportului din Brașov, deoarece, brașovenii trebuie să știe ce măsuri se iau la nivelul instituțiilor responsabile pentru a remedia problemele semnalate și, mai ales, cine își asumă răspunderea ? Cu atât mai mult cu cât ROMATSA a declarat că nu a primit nicio solicitare oficială în privința prelungirii programului de funcționare”, a declarat deputatul de Brașov, Ana Loredana Predescu.

Solicitarea către Regia Autonomă a ,,Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav” vizează și
procedura de atribuire a contractelor pentru asigurarea mentenanței aeroportului și care sunt firmele care le operează. Pentru Romatsa se plătesc 5.827.090 ron din totalul de 27.595.830 necesari pentru acoperirea cheltuielilor generate de funcționarea aeroportului, asigurați din subvenții.

Avionul companiei aeriene HiSky ar fi urmat să aterizeze înainte de ora 19:00, însă procesul de pregătire a zborului pentru returul la Antalya s-ar fi extins până după ora19:00,
Din cauza faptului ca aeroportul este operațional doar între orele 07:00 și 19:00, ar fi fost
imposibilă decolarea zborului de la Brașov în acea seară. Pasagerii sunt acum transportați cu autocare spre aeroportul din Sibiu (Boarding Pass/ Facebook).

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare