Anca Alexandrescu: Jenant pentru o companie atât de mare! România, ţara în care “furtul” e promovat şi în reclame

„Aici s-a ajuns… Romania e ţara în care “furtul” e promovat si în reclame… Atat s-a putut! Jenant pentru o companie atat de mare!”, scrie, pe Facebook, jurnalista Anca Alexandrescu, cu referire la reclama Coca-Cola în care apare şi cântăreaţa Delia.

Delia a ajuns în atenția publicului datorită unor declarații controversate făcute în mediul online. Printre altele, Delia a vorbit despre genurile feminin și masculin, ceea ce a stârnit un val de reacții în rândul internauților.

Delia a vorbit deschis pe contul de Instagram despre împărțirea genurilor în cel masculin și cel feminin, recunoscănd că ea nu consideră că sunt reale.

Artista spune că acest lucru a fost inventat de societate și își îndeamnă urmăritorii să se comporte așa cum simt ei cu adevărat și să nu asculte ceea ce spun cei din jur. În plus, Delia declară faptul că aceste două variante sunt doar niște mijloace de control și de împărțire a oamenilor în tiparele dorite de societate.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare