Andrei Gușă: Victoria lui Trump arată că mass-media mainstream este moartă, în ciuda propagandei deşănţate nu a reuşit să schimbe nimic

„Victoria lui Donald Trump arată faptul că mass-media mainstream, în forma actuală, este moartă și că (pseudo)arta nu mai poate să creeze valori. În ultimii patru ani, de când cu victoria lui Biden, vedem că mass-media mainstream a mers doar pe narativul democrat, atât în pandemie, cât și în (pseudo)schimbarea climatică, cât și în cazul războaielor, mai cu seamă cel din Ucraina. Acum toate marile entități mass-media mainstream, atât din Statele Unite, cât și din toată  zona occidentală, au susținut-o deșănțat pe Kamala Harris în detrimentul lui Donald Trump. Cu toate acestea, se pare că votanții din Statele Unite n-au putut fi influențați de mass-media, pentru că l-au votat în număr covârșitor pe Donald Trump”, scrie, pe solidnews.ro, consultantul politic Andrei Guşă, candidat al SOS România la parlamentare.

„Cel puțin în România, dacă nu și în restul Uniunii Europene, fanii lui Trump au rămas neclintiți, în ciuda propagandei.

Mai mult decât atât, este o listă de zeci de nume mari, atât de la Hollywood, cât și de artiști din ăștia care au concerte pe stadioane și, sau flutură steagul LGBT, sau vin cu narativul de luptă împotriva schimbărilor climatice, care, la rândul lor, în mod cert îi susțineau pe democrați și pe Kamala Harris și care n-au reușit să-și influențeze fanii, care, cumulați, sunt de ordinul miliardelor, probabil. Deci arta, în forma ei actuală, care, de fapt, este o pseudo-artă, nu mai reușește să creeze valori la fel cum a reușit de-a lungul istoriei. Este, de fapt, un faliment al mass-mediei și al pseudo-artei. Faptul ăsta este grav, că nu mai avem subiecte sau teme serioase și genuine în rândul comunicatorilor, dar, cu toate acestea, victoria lui Donald Trump garantează într-o anumită măsură propășirea libertății de exprimare, iar asta înseamnă că democrația, la nivelul lumii occidentale cel puțin, mai are o șansă. În tot cazul, suntem în pragul unei mari resetări; ne așteaptă timpuri interesante”, scrie Andrei Guşă.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare