Auchan anunță că angajează peste 100 de persoane cu dizabilități nivel național

Auchan România își reafirmă angajamentul pentru incluziunea profesională a persoanelor cu dizabilități și anunță disponibilitatea a 100 de noi locuri de muncă pentru acestea, în întreaga rețea.

Rolurile disponibile sunt deschise în toate magazinele Auchan și ATAC, în sediul central al companiei, inclusiv în cele mai noi locații ale retailerului – supermarketul Auchan Sky Garden și ATAC Chitila. Printre posturile disponibile se numără: operator de vânzări polivalent, consilier clienți la casele de marcat, în magazine, precum și achizitor, specialist aprovizionare, manager dinamică comercială, specialist suport tehnic, IT Business Analyst, etc. în sediul central.

În prezent, peste 140 de angajați cu dizabilități fac parte din echipele Auchan România, aceștia fiind integrați în aproape 40 de locații din principalele orașe ale țării. Persoanele cu dizabilități ocupă o varietate de roluri în companie, de la operator de vânzări polivalent și consilier clienți case (la casele de marcat) până la funcții de casier, agent securitate, decorator, bucătar, tehnician întreținere, șef de echipă, specialist control selectiv, analist performanță, manager departamente comerciale.

„Ne dorim să oferim un mediu de lucru incluziv, în care fiecare persoană să se simtă valorizată și să aibă oportunități reale de acces la un loc de muncă și la dezvoltare profesională. La Auchan, diversitatea și echitatea sunt valori esențiale, iar fiecare coleg contribuie la succesul nostru comun. Noile locuri de muncă dedicate persoanelor cu dizabilități sunt parte din angajamentul nostru de a sprijini integrarea acestora pe piața muncii și de a le asigura un loc de muncă stabil, sigur și adaptat nevoilor lor, iar în acest sens ne bucurăm să avem și sprijinul partenerilor noștri de la Consiliul Național al Dizabilității din România,” a declarat Adina Nanu, Director Resurse Umane și Transformare Auchan România.

Beneficii pentru angajații Auchan și condiții de muncă echitabile

Desemnat Angajator de Top în România pentru al treilea an consecutiv, retailerul pune accent pe dezvoltarea profesională și oferă angajaților săi un mediu de lucru motivant, alături de numeroase beneficii.

Angajații Auchan au la dispoziție un pachet complet de beneficii, similar pentru toți colegii. Persoanele cu dizabilități primesc, conform legislației, trei zile suplimentare de concediu anual, alături de avantajele standard oferite de companie, precum:

  • Pachet salarial atractiv, bonusuri de performanță și sporuri plătite pentru orele lucrate în weekend, de noapte și de sărbători legale.
  • Tichete de masă (40 ron/zi), primă de vacanță (minim 50% din salariu, în funcție de vechimea în companie), prime de Paște și de Crăciun, prime pentru zile speciale din viața angajatului.
  • Asigurare de sănătate, stomatologică și asigurare de viață.
  • Minim 23 zile de concediu de odihnă, zi liberă de ziua de naștere și alte zile libere pentru evenimente speciale.
  • Plata în avans a maxim 50% din salariu, la nevoie
  • Discount de 5%  la achizițiile din Auchan.
  • Oportunități de avansare și dezvoltare a carierei.

Cum pot aplica persoanele interesate?

Persoanele cu dizabilități interesate de aceste oportunități de angajare sunt încurajate să aplice online completând formularul dedicat: https://cariere.auchan.ro/startalents/incluziune-persoane-cu-dizabilitati sau să trimită CV-ul la adresa de e-mail: recrutare@auchan.ro. De asemenea, candidații se pot prezenta în magazinele Auchan din întreaga țară pentru a primi mai multe informații și suport în procesul de recrutare.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare