Zona București-Ilfov va avea un nou sediu pentru eliberarea Pașapoartelor

Din 16 iulie se va deschide, un nou sediu pentru Serviciile de Eliberare a Pașapoartelor pentru București și Ilfov

„În continuarea măsurilor luate la nivelul Ministerului Afacerilor Interne pentru eficientizarea activității de eliberare a pașapoartelor, începând cu data de 16 iulie a.c., se va deschide un nou punct de lucru al Serviciilor Publice Comunitare pentru Evidența și Eliberarea Pașapoartelor Simple din București și județul Ilfov în centrul comercial ParkLake.

Cetățenii care au depus până în prezent sau vor depune în intervalul 11-13 iulie a.c. cereri pentru eliberarea documentelor de călătorie la sediile din Pipera și Piața Amzei își vor putea ridica pașaportul din punctul de lucru situat în ParkLake”, transmite MAI.

Noul punct de lucru se înființează prin relocarea sediilor serviciilor de pașapoarte din Șos. Pipera nr. 49, sector 2, și Piața Amzei, nr. 13, sector 1.

După operaționalizarea noului spațiu, pentru regiunea București-Ilfov vor fi primite solicitări și se vor elibera pașapoarte numai în două locații:

– ParkLake, etaj 1, str. Liviu Rebreanu nr. 4, sector 3, în care vor funcționa 14 ghișee de primiri cereri și 3 ghișee de eliberări pașapoarte;

– Plaza România, etaj 2, bd. Timișoara nr. 26, sector 6, în care vor funcționa 20 ghișee de primiri cereri și 3 ghișee de eliberări pașapoarte.

Demersurile pentru deschiderea punctului de lucru din ParkLake au fost făcute de Instituția Prefectului Municipiului București, în urma solicitării ministrului afacerilor interne, Carmen Dan, de a identifica soluții pentru îmbunătățirea condițiilor de desfășurare a activității de eliberare a pașapoartelor și pentru reducerea timpului de așteptare la ghișee.

Reamintim că plata taxei pentru obținerea pașaportului se poate face: on-line, în sistem internet banking, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituţie a Prefectului, de la orice bancă unde persoana are deschis un cont bancar, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituţie a Prefectului, prin mandat poștal (la orice Oficiu Poştal), în numerar sau după caz prin intermediul POS-urilor la casieriile unităţilor Trezoreriei Statului, la casieriile Instituţiilor Prefectului și, începând cu data de 11 iunie a.c. și la casieriile unităţilor CEC BANK. Precizăm că nu se percepe comision pentru această plată.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare