Constanţa: Un al patrulea centru de evaluare COVID-19 a fost deschis în judeţ; incidenţa în municipiul reşedinţă – 25,61

Un al patrulea centru de evaluare COVID-19 din judeţul Constanţa a fost deschis, marţi, unul dintre acestea funcţionând la Mangalia şi trei în municipiul reşedinţă.

Potrivit conducerii Direcţiei de Sănătate Publică (DSP) Constanţa, al patrulea centru, cu o capacitate de 16 paturi, este deschis în zona Medeea din municipiul Constanţa, într-o secţie exterioară a Spitalului Clinic de Boli Infecţioase, unitate medicală în continuare închisă în urma incendiului din 1 octombrie 2021.

‘Suntem în data de 1 februarie, aşa cum am spus, suntem pregătiţi să deschidem şi centrul de evaluare al Spitalului de Boli Infecţioase, o secţie exterioară a acestuia. (…) Intenţionăm, şi ideea este ca pe lângă centrele de evaluare să avem posibilitatea şi să testăm persoanele, cu toate că legislaţia spune că în centrele de evaluare se prezintă persoane care sunt confirmate pozitiv’, a declarat directorul DSP Constanţa, Cristina Schipor.

Potrivit acesteia, 1.500 de cutii cu antivirale pentru COVID-19 au fost repartizate pentru cele trei centre de evaluare deschise anterior, urmând să fie solicitate astfel de medicamente şi pentru al patrulea centru de evaluare.

‘Avem 1.500 de cutii, ne-au fost repartizate chiar astăzi, acestea sunt pentru centrele de evaluare de la Mangalia, Pneumo şi Spitalul Militar. (…) Imediat, azi, facem solicitare şi pentru acest al patrulea centru’, a spus reprezentanta DSP Constanţa.

Primele trei centre de evaluare COVID-19 deschise luna trecută în judeţul Constanţa, pentru pacienţii confirmaţi pozitiv cu forme uşoare şi medii ale bolii, sunt la Spitalul Municipal Mangalia (22 paturi), Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Constanţa (21 paturi) şi Spitalul Militar de Urgenţă ‘Dr. Alexandru Gafencu’ (10 paturi).

Conform Prefecturii Constanţa, incidenţa cazurilor de COVID-19 la mia de locuitori este în municipiul reşedinţă de 25,61, iar în judeţ, de 17,10. AGERPRES / (AS – autor: Nona Jalbă; editor: Marius Frăţilă)

Sursa: PRESSONLINE

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare