Contractul cu Romprest şi toate actele adiţionale, disponibile pe site-ul Primăriei Sectorului 1

Primăria Sectorului 1 a postat, vineri, pe site-ul propriu contractul cu Romprest Service SA şi toate actele adiţionale la acesta.

‘Pentru că nu avem nimic de ascuns, am dispus transparentizarea totală a relaţiei contractuale dintre Primăria Sectorului 1 şi compania Romprest. Fostele administraţii au ţinut la secret multe dintre prevederile acestui contract, în special actele adiţionale. Până în prezent, nimeni nu a ştiut exact cât plătea Primăria pentru serviciile de salubrizare şi cum s-a ajuns ca Sectorul 1 să plătească cel mai mare tarif din România pentru acest serviciu. Începând de astăzi, aceste informaţii sunt ‘la liber’ pentru oricine’, a declarat primarul Clotilde Armand, potrivit unui comunicat al autorităţii locale transmis AGERPRES.

Contractul a fost încheiat pe o perioadă de 25 de ani şi a suferit modificări de-a lungul timpului, fiind încheiate 11 acte adiţionale.

‘Tarifele stabilite în momentul încheierii contractului – anul 2008 – pentru serviciile de salubrizare au suferit modificări semnificative pe parcursul anilor. Prima creştere a tarifelor a fost aprobată în anul 2012, prin Actul adiţional nr. 7, când acestea au fost indexate cu indicele preţurilor de consum pe ramura apă, canal, salubritate, respectiv cu coeficientul de 0.515 cu data de referinţă luna iulie a anului 2011, adică trei ani de la data încheierii contractului. Preţurile au mai fost modificate de încă două ori, în anii 2014 şi 2019. Astfel, prin Actul adiţional nr. 8, au fost actualizate tarifele începând cu luna octombrie 2014 cu indicele preţurilor de consum pe ramura apă, canal, salubritate, iar prin Actul adiţional nr. 11 au fost introduse tarife noi’, menţionează Primăria Sectorului 1.

Un alt aspect care a făcut obiectul actelor adiţionale îl constituie modificarea suprafeţelor în care compania Romprest Service trebuie să asigure serviciile de salubrizare.

Sursa: PRESSONLINE