Dan Negru, despre cazul Simonei Halep: „Trăim intr-o cultură a ambalajului în care corpul e mai de preț decât sufletul!”

„Când Simona Halep era nr. 1 WTA, lua de la Nike 1,7 milioane de euro. Sharapova, care era atunci nr. 30 WTA, lua tot de la Nike 8,5 milioane de euro! Despre asta e cultura ambalajului, a brandului”, scrie, pe Facebook, Dan Negru.

„Simona încă n-o are, “brandul” ei e sub performanțele ei sportive. Revenirea sportivă a Simonei e știrea zilei. Am vazut-o pe Maria Sharapova la Premiile Oscar, pe Ibrahimovici la festivalul San Remo sau pe Djokovic la deschiderea Spherei din Las Vegas alături de formaţia U2. Simona, la același nivel de performanță sportivă, a lipsit de la marile evenimente mondiale. Aș vrea să o văd săptămâna viitoare pe Simona la premiile Oscar. Anul trecut, la Oscar, rochia Sharapovei a fost subiect de prima pagină în toată lumea!

Oxford College of Marketing a declarat „star quality” ca fiind plus-valoarea în sportul zilelor noastre. Toți știu lecția, de la Beckham la Federer. „Star Quality” ne lipseste si ca brand de țară si ca brand de personalități.

Pentru că trăim intr-o cultură a ambalajului în care corpul e mai de preț decât sufletul!”, scrie Dan Negru.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare