La o săptămâna după ce cel mai mare aeroport al României a rămas fără serviciu de curățenie, directorul Companiei care administrează aeroportul Otopeni, și-a dat demisia după mai puțin de un an de la preluarea mandatului. Cel mai probabil, demisia lui Bogdan Mîndrescu are legătură cu un control care este în desfășurare și care a fost cerut de
ministrul Transporturilor, Lucian Șova.
Ministrul Transporturilor Lucian Șova a trimis, încă, de săptămâna trecută Corpul de control la Compania Națională Aeroporturi București, care are în administrare atât aeroportul „Henri Coandă” (Otopeni), cât și aeroportul „Aurel Vlaicu” (Băneasa) pentru a afla cum a ajuns cel mai mare aeroport al țării să rămână fără servicii de curățenie.
Acest lucru s-a întâmplat pe 31 ianuarie când a expirat contractul pe care aeroportul îl avea cu firma Romprest. Până la finalizarea licitației pentru desemnarea unei noi firme de salubrizare, curățenia este făcută de personalul aeroportului sau de oameni angajați în regim de urgență pentru o perioadă de 30 de zile.
Romprest presta servicii de curăţenie pe aeroportul Henri Coandă începând din 2001, perioadă în care au fost încheiate mai multe contracte. În condiţiile în care serviciile de curăţenie din aeroport au fost, de-a lungul timpului, criticate de pasageri, CNAB nu a mai vrut să prelungească vechiul contract.
Bogdan Mîndrescu a fost numit director general al Companiei Naționale Aeroporturi București în aprilie 2017.
Prin cele două aeroporturi de lângă București – Otopeni și Băneasa – au trecut anul trecut 12,84 milioane de pasageri, cu 16,8% mai mulți decât în 2016.
CNAB a înregistrat anul trecut venituri totale de 1,08 miliarde lei, cu 8,3% mai mult faţă de 2016, şi un profit brut de 389,7 milioane lei, cu 45% mai mare faţă de cel din anul precedent.
sursa foto: capital.ro