TAROM a fost o vacă de muls pentru diferite grupuri și foarte multe contracte s-au făcut doar că “așa era bine” – spune, într-un interviu acordat în exclusivitate pentru Digi24.ro, directorul general al companiei, Mihăiță Ursu, revenit la șefia TAROM din ianuarie anul acesta.
Arată cu degetul inclusiv către aeronavele închiriate în perioada 2017 -2018. Totuși, spune acesta, TAROM are șanse să vadă luminița de la capătul tunelului… în 2024, când ar putea trece pe profit sau ar putea măcar încheia anul fără pierderi. Până atunci trebuie finalizat procesul de restructurare a companiei și cel de uniformizare a flotei.
TAROM vrea să renunțe la aeronavele vechi și să aducă în flotă patru avioane noi. Primul Boeing MAX8 ar urma să intre în flota companiei anul viitor. În primele șapte luni ale anului, 1,15 milioane de oameni au zburat cu un avion TAROM. I-a costat mai mult ca anul trecut.
Ca urmare a scumpirii carburantului și a majorarea tarifelor practicate de marile aeroporturi, compania a scumpit biletele cu 15%.
Ca să mai adune ceva bani, de la anul compania vrea să vândă la bordul aeronavelor sale produse alimentare și nu numai.