Euroins România anunţă că a plătit daune de 411 milioane lei în primul trimestru. Cea mai mare despăgubire plătită pentru o asigurare RCA a fost de 3,1 milioane de lei pentru un accident în care 4 pasageri au murit şi alţi 5 au fost răniţi

Euroins România a plătit 411 milioane lei daune în primul trimestru al acestui an. Cea mai mare despăgubire plătită pentru o asigurare RCA a fost de 3,1 milioane de lei pentru un accident care a implicat ciocnirea unui autoturism cu un camion parcat şi apoi cu un alt autoturism. 4 pasageri au murit şi alţi 5 au fost răniţi. În primul trimestru au fost vândute 1,2 milioane de poliţe din toate produsele de asigurare, faţă de 0,9 milioane anul trecut. Asiguratorul ocupă primul loc în clasamentul companiilor de asigurări după primele brute subscrise pentru asigurări generale în primul trimestru al anului 2022, cu o cotă de piaţă de 23,2%, anunță News.ro.

”Euroins România ocupă primul loc în clasamentul companiilor de asigurări după primele brute subscrise pentru asigurări generale în primul trimestru al anului 2022, cu o cotă de piaţă de 23,2%”, anunţă compania.

În primul trimestru au fost vândute 1,2 milioane de poliţe din toate produsele de asigurare, faţă de 0,9 milioane anul trecut, ceea ce înseamnă că numărul clienţilor a crescut cu 36% în T1 2022 faţă de T1 2021.

Cel mai mare procent de creştere s-a înregistrat în zona asigurărilor opţionale – subscrierile sunt aici de trei ori mai mari decât anul trecut, rezultând o primă subscrisă de 55 milioane lei.

 

Cea mai mare creştere a fost înregistrată la produsul CASCO, peste 800%. Alte produse care cresc de peste 3 ori sunt şi asigurările de călătorie, de sănătate, de proprietate şi de răspundere civilă (RCA).

”Ne aflăm într-un proces accelerat şi vizibil de transformare extrem de provocatoare, pe termen lung, pe care l-am început anul trecut odată cu schimbarea întregului consiliu de conducere al companiei de asigurări, continuând cu majorări semnificative de capital (peste 300 de milioane de lei) de la acţionarii noştri şi de asemenea de la BERD, care şi-a arătat angajamentul de a continua să investească în această industrie. În ciuda provocărilor pe care piaţa asigurărilor din România ni le arată în fiecare zi, punem multă atenţie şi executăm activităţi operaţionale pentru îndeplinirea unui plan de redresare foarte ambiţios, pe care ni l-am asumat, fiind strict supravegheaţi de autorităţi. Rezultatele pozitive ale eforturilor noastre se pot observa deja în indicatorii noştri oficiali din zona de asigurări şi de asemenea, în comportamentul pieţei – plăţi mai rapide, relaţii de încredere şi transparente cu clienţii şi partenerii noştrii, scăderea numărului de reclamaţii. Rezultatele noastre au fost confirmate atât de cel mai recent raport oficial publicat pe 24 iunie de ASF, cât şi de comunicatul de presă publicat de BERD pe 26 iunie 2022”,a declarat Tanja Blatnik, CEO Euroins România.

Conform raportului ASF, cota de piaţă a Euroins în RCA în Trimestrul 1 din 2022 a fost de 36%, crescând mai puţin decât concurenţii săi după distribuirea clienţilor City Insurance. Evoluţia actuală arată că până la sfârşitul anului Euroins va atinge o cotă de piaţă de RCA sub 30%. Acesta este un semn că piaţa asigurărilor se stabilizează într-o distribuţie mai echilibrată a RCA, unde Euroins deţine o poziţie stabilă, în timp ce compania se concentrează şi se dezvoltă mai ales pe zona de asigurări facultative, manifestând intenţia serioasă de a-şi echilibra portofoliul de produse, arată compania.

Evoluţia perioadei de plată a daunelor materiale este un indicator îmbunătăţit semnificativ. Perioada de plată de la data solicitării clienţilor până la data plăţii a fost redusă cu 86% – în T1 2022 plata medie a tuturor daunelor – în care nu au existat victime – este de doar 5 zile, după depunerea cererii de plată, comparativ în T1 2021, unde timpul mediu de plată a despăgubirilor a fost de 34,5 zile.

Numărul de reclamaţii, raportate de la an la an, se normalizează cu o scădere de 84% la mai puţin de 0,01% a tuturor reclamanţilor. Adică, mai puţin de 700 de reclamanţi sau clienţi din peste 40.000 de daune plătite şi 1,2 milioane de poliţe încheiate căutau răspunsuri mai detaliate prin reclamaţii în T1.

 

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare