George Simion: „Din 1989 până în prezent suntem o ţară ocupată, o ţară subjugată şi o ţară care nu este lăsată să aibă autostrăzi”

George Simion, candidatul AUR pentru alegerile prezidenţiale, a continuat prezentarea planului său pentru România. După planul pentru sport şi gospodăriile ţărăneşti, preşedintele AUR a prezentat planul pentru transport într-o locaţie inedită: Transfăgărăşan, un simbol al măreţiei româneşti. Liderul AUR a afirmat că a ales acest loc pentru a arăta că „acum 50 de ani, în 1974, românii au realizat Transfăgărăşanul, iar acum închidem Valea Oltului şi paralizăm jumătate din ţară” pentru a construi cu firme turceşti un drum tehnologic, se arată într-un comunicat al AUR.

„Nu voi accepta batjocura prezentului în care închidem Valea Oltului şi paralizăm jumătate din ţară pentru a construi nişte turci un drum tehnologic, doar ca să aibă ministrul transporturilor cum să-şi ascundă ceasul mai bine. De asta am ajuns unde am ajuns, din păcate, în 50 de ani. Singura ţintă a ultimilor 34 de ani a fost subjugarea economică a românilor şi creşterea artificială a datoriei externe”, a declarat liderul AUR.

Preşedintele AUR a subliniat că nu o să ne ia nimeni în seamă dacă nu ne luăm noi.

„Nu o să fim luaţi în seamă dacă avem conducători slabi, precum Grindeanu, precum Traian Băsescu pe care l-am avut preşedinte şi care a distrus a patra putere maritimă din Europa”, a spus George Simion.

Potrivit preşedintelui AUR, Taromul şi celelalte companii strategice ale României trebuie salvate.

„Există presiuni mari, există trafic de influenţă la nivel guvernamental, ca locul Taromului să fie luat de alte companii, cum ar fi Wizz Air. Au toate planurile făcute şi dacă AUR nu ajunge la guvernare în 2025 să ştiţi că Portul Constanţa, că Tarom, că Hidroelectrica şi CEC vor fi vândute. Trebuie să explicăm oamenilor clar că dacă vrem să fim o ţară, măcar pe măsura întinderii şi populaţiei actuale, nu trebuie să renunţăm la Tarom, Portul Constanţa trebuie dezvoltat cu Mangalia şi cu Midia şi să acoperim o linie de 245 de kilometri din litoralul românesc”, a spus George Simion.

Acesta a explicat că investiţiile care erau aproape gata în sistemul portuar, în căile ferate, în sistemul energetic românesc, trebuie duse la bun sfârşit.

„Nu a avut cine până acum, pentru că din 1989 până în prezent suntem o ţară ocupată, o ţară subjugată şi o ţară care nu este lăsată să aibă autostrăzi. O spun cu cea mai mare responsabilitate şi nu voi ezita şi în perioada acestei campanii, aşa cum am făcut-o în cariera politică de patru ani pe care o am, să spun adevărul şi aşa cum o voi face în orice funcţie voi ocupa în statul român. Trebuie să ne scoatem din vocabular ideea asta că nu se poate! Trebuie să contestăm pe oricine ne interzice dreptul nostru de a exista suveran şi în condiţii de egalitate cu celelalte state ale lumii (…) Vom fi iarăşi ce am fost şi mai mult decât atât”, a afirmat liderul AUR.

George Simion a arătat că în arhitectura viitorului Guvern AUR, compus din maxim 12 ministere şi maxim 50 de secretari de stat, nu vom mai avea separat Ministerul Dezvoltării şi Ministerul Transporturilor.

„În modalitatea în care a funcţionat guvernul până acum, în actuala arhitectură guvernamentală, ce am făcut prin Ministerul Transporturilor a fost să construim săli de sport în pantă şi să facem investiţii inutile. Vom avea un singur minister puternic, un minister al construcţiilor şi transporturilor publice. Şi începem cu kilometrii de autostradă, mult prea puţini, care ne mănâncă ani din viaţă, la fel cum ne mănâncă, de exemplu, lipsa de infrastructură feroviară. Ne-am convins, cred, cu toţii, de la vestita autostradă Bechtel, că mare parte din constructorii străini au venit, de fapt, aici să ia şpagă, să ia bani nemeritaţi şi fără să demonstreze mare lucru”, a explicat preşedintele AUR.

Acesta a spus că strategia Planului Simion pentru autostrăzi este aceea de a lucra preponderent cu constructori români şi cu materiale româneşti.

„Vom da prioritate constructorilor români care au arătat că se poate şi care nu îşi vor închide firma mâine exportând banii, ci vor lăsa banii în ţară. (…) Putem, noi românii, cu ce avem în ţară, colaborând în condiţii de egalitate, în condiţii echitabile cu toate celelalte naţiuni ale lumii”, a spus liderul AUR.

Marius Lulea, prim-vicepreşedintele AUR, a precizat că PSD şi PNL au reuşit după 34 de ani să facă puţin peste 1000 de kilometri de autostradă.

„Am fi putut cu datoria României să conectăm întreaga Europă cu China. Noi am rămas cu datoria şi cu 1000 de kilometri de autostradă realizaţi până în acest moment. Au încercat şi ei să construiască un pod peste Dunăre. Nu le-au plăcut firmele româneşti. Au luat firme din Japonia şi din Italia. Se fac caietele de sarcini în aşa fel încât nicio companie din România să nu fie eligibilă pentru aceste contracte. Au adus specialiştii şi după ce am plătit 500 de milioane de euro am văzut ce a ieşit: nu se poate circula pe acest pod. (…) Deci specialiştii din România, ingineri, arhitecţi, care sunt recunoscuţi pe plan internaţional, care sunt căutaţi în Spania, Italia, Germania, lucrează absolut peste tot în Europa, acolo sunt buni, însă pentru cei de la PSD şi de la PNL românii nu sunt buni. Ei preferă să exporte românii în toate statele europene în loc să vină să realizeze în România investiţii cu firmele româneşti”, a arătat Marius Lulea.

Prim-vicepreşedintele AUR a spus că nu ar trebui să mire pe nimeni de ce PSD sau PNL o să spună că nu se pot construi locuinţe cu 35 de mii de euro.

„Atunci când acest popor a fost condus de oameni vrednici, curajoşi, iubitori de ţară, a reuşit să facă lucruri extraordinar de mari. Tocmai de aceea avem nevoie de un preşedinte şi de un plan de ţară în urma căruia să rămânem cu investiţii majore. (…) De aceea avem nevoie de un Plan Simion pentru infrastructură, ca să reuşim odată pentru totdeauna să legăm cele trei provincii româneşti. De aceea avem nevoie de un Plan economic Simion pentru realizarea de locuinţe sociale. Şi eu sunt ferm convins că vom reuşi, la finalul acestui an, să dăm preşedintele României şi în următorii 10 ani să schimbăm România în totalitate”, a completat Marius Lulea.

Europarlamentarul AUR Adrian Axinia a declarat că infrastructura de transport a României se află în cea mai jalnică stare de la nivelul Uniunii Europene, precizând că până şi bulgarii stau mai bine decât noi.

„Vinovaţii acestei situaţii din România sunt partidele care au condus România, PSD şi PNL, care au blocat dezvoltarea României timp de trei decenii şi jumătate. Vorbim de două partide care au dat dovadă de prostie, ticăloşie, slugărnicie şi corupţie şi în felul acesta au ţinut România într-o stare periferică faţă de restul ţărilor din Uniunea Europeană. (…) PSD-ul a inventat kilometrul de 800 de metri. Tot PSD-ul ne-a dat cea mai scumpă autostradă din lume. Vorbim de tronsonul Târgu Mureş-Iaşi-Ungheni, tronson care costă 6,4 miliarde de euro. Pe kilometru costă fiecare 40 de milioane de euro. În Europa media este de 5 până la maxim 10 milioane”, a spus Adrian Axinia.

Adrian Axinia a subliniat că, în calitate de europarlamentar, face parte din Comisia de Transport de la nivelul Parlamentului European, iar în cadrul discuţiilor din comisie se vorbeşte despre trenuri de mare viteză de minim 200 de km pe oră, trenuri pe hidrogen.

„Nişte scenarii absolut ştiinţifico-fantastice pentru cei care conduc ţara noastră acum. Suntem departe, suntem în altă dimensiune. George Simion trebuie să ajungă preşedintele ţării, iar AUR trebuie să aibă o garnitură serioasă de parlamentari în Parlamentul României. Doar aşa putem pune capăt corupţiei, putem aduce oameni competenţi la conducerea instituţiilor. Putem transforma România într-o forţă din centrul şi estul Europei”, a concluzionat Adrian Axinia.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare