FOTO EXCLUSIV ”Italia, lasă-te surprinsă de România!”, noua campanie de promovare a României ca destinație turistică

Italia, lasă-te surprinsă de România! Este noua campanie de promovare a României ca destinație turistică, desfășurată la Roma și Milano, în perioada 28 martie -24 aprilie.
  • Imagini ale Castelului Peleș, Mănăstirii Sucevița și ale Transfăgarășănului vor putea fi vazute pe 90 de autobuze, 2 tramvaie și 100 de panouri publicitare, anunță ministrul Economiei. 
Foto: ecopolitic.ro

 

Foto: ecopolitic.ro
  • Perioada și modul de desfășurare a campaniei „Lasciati sorprendere dalla Romania!”:
  • Timp de 14 zile, între 26 martie și 8 aprilie, cele 100 de panouri publicitare, aflate în cele 67 de stații de metrou din Milano, vor afișa imagini cu Castelul Peleș, Mănăstirea Sucevița și Transfăgărășan, acțiune care ar putea genera peste 38 de milioane de vizualizări;
  • Timp de 21 zile, între 27 martie și 16 aprilie, cele 90 de autobuze urbane, colantate integral pe spate cu aceleași trei imagini, vor traversa punctele turistice importante din Roma, existând potențialul de a genera peste 23 de milioane de vizualizări;
  • Timp de 28 zile, între 28 martie și 24 aprilie, trecătorii vor putea admira aceleași trei imagini, care vor fi afișate pe 2 tramvaie urbane din Milano, acestea fiind decorate integral, pe ambele laturi, fapt ce ar putea atrage peste 2.8 milioane de vizualizări.

Castelul Peleș și Mănăstirea Sucevița, embleme ale turismului cultural, vor fi prezentate, astfel, alături de Transfăgărășan, o destinație atractivă pentru călătorii pasionați de natură și aventură. Fiecare imagine va fi însoțită de un cod QR care va oferi publicului italian informații detaliate despre țara noastră, stimulând dorința de a explora România.

Mai mult, aceleași trei imagini au fost utilizate cu succes și în campaniile outdoor derulate de MEAT în cursul anului trecut, la Varșovia și Paris, repetarea elementelor cheie fiind importantă pentru construirea unei identități vizuale coerente și puternice pentru România, precum și pentru creșterea familiarității și recunoașterii brandului său turistic.

Alegerea Romei și a orașului Milano ca locații pentru campanie nu este întâmplătoare: ambele sunt centre culturale și economice importante, cu o istorie bogată și legături strânse cu România. Mai mult, Italia este considerată ca fiind o piață prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul țărilor emițătoare de turiști pentru țara noastră. Referitor la conectivitate, există numeroase zboruri directe ce leagă orașe importante din România de Milano (București, Cluj-Napoca, Iași, Bacău, Suceava, Timișoara și Craiova) și Roma (Craiova, Iași, Suceava, București, Cluj-Napoca, Bacău și Timișoara).

Organizarea campaniei în perioada premergătoare sărbătorilor pascale catolice este considerată oportună, marcând, totodată, debutul sezonului turistic. Perioada aleasă poate contribui și la îndeplinirea cu succes a obiectivelor acțiunii, care se referă la stimularea interesului pentru destinația noastră, în rândul touroperatorilor și agențiilor de turism din Italia, precum și la creșterea circulației turistice către România. Inițiativa a fost precedată de participarea țării noastre, cu pavilion național, la Bursa Internațională de Turism Milano, în perioada 04-06 februarie. În plus, în a doua parte a anului, țara noastră va fi prezentă la TTG Travel Experience Rimini, între 09-11 octombrie.

Totodată, amintim că în cursul anului trecut, între 7 și 20 iunie, MEAT a organizat expoziția de fotografii „Esplora la Romania” pe una dintre cele mai vibrante străzi din Milano, respectiv Corso Giuseppe Garibaldi, în scopul promovării destinației. Mai exact, expoziția a cuprins 8 panouri publicitare, cu un total de 16 imagini (8 față/8 verso), cu dimensiunea de 150 cm x 100 cm.

 

  •  ”Anul trecut peste 1,95 milioane turiști au vizitat România, în creștere cu 24% față de 2022. Faptul că, pentru prima dată după pandemie, numărul celor care au venit pentru vacanță a fost mai mare ca al celor care au venit pentru afaceri este foarte important, el arătând o schimbare de tendință.

Statistica arată că: 990.992 străini au venit aici pentru vacanțe sau să-și viziteze rudele, față de 967.940 pentru afaceri.

Deci, procedăm bine făcând campanii publicitare țintite pe țările cu potențial de creștere a vizibilității României ca destinație de vacanță. După campaniile bune din Paris, Varșovia sau BBC – Marea Britanie, vom continua, pentru că mai avem încă de recuperat pentru a ajunge cel puțin la cifrele dinaintea pandemiei”, afirmă Ștefan Radu Oprea.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare