Japonia a devenit noua destinație îndepărtată ”la modă” a românilor

Potrivit consultanților Exact Travel, Japonia își menține cererea foarte ridicată, manifestată după terminarea pandemiei. După un an 2023 de succes, 2024 confirmă și el apetitul foarte mare al turiștilor români pentru arhipelagul nipon. Cu siguranță că acest trend se va manifesta și în 2025.

Japonia este din ce în ce mai căutată în rândul tinerilor, în special al adolescenților, datorită fenomenului manga (anime). Evenimentele de profil, organizate în număr din ce în ce mai mare în România, contribuie la acest proces (ComicCon, Festivalul de film Izanagi etc.). Acest lucru de vede și în cererea de tabere de vară de copii în Japonia, în mare creștere față de anul 2023.

JNTO (Japan National Tourism Bureau) își dorește să răspândească fluxul mare de turism din toată lumea care se îndreaptă către destinațiile cheie (Tokyo, Kyoto, Nara, Osaka) spre extremitățile arhipelagului (Hokkaido, Okinawa, zona Kanazawa, Takayama). Există multe facilități financiare pentru turiștii ce optează spre zona rurală, mai puțin vizitată, a Japoniei.

La ora actuală, topul destinațiilor alese de români în Japonia este condus de Kyoto, urmat de Tokyo, Nara, Osaka și Hiroshima.

”Credem cu tărie că Japonia trebuie și merită vizitată de toată lumea, cel puțin o dată. Din acest motiv, pentru a face mai accesibilă destinația pentru cât mai multi turiști, am gândit un concept nou, începând din 2025: trei categorii de tururi – Esențial, Clasic și Premium. Pe lângă criteriul prețului, cele trei tururi se deosebesc prin durată și conținut. Vă invităm să alegeți turul care vi se potrivește cel mai bine!, subliniază Andrei Neagu, coordonator departament Japonia al Exact Travel.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare