La 60 de ani de când este inaugurată oficial, Televiziunea Română se pregătește de intrarea în insolvenţă.

La 60 de ani de când este inaugurată oficial,

Televiziunea Română se pregătește de intrarea în insolvenţă

Cine a împins TVR-ul către insolvență ?
    Televiziunile comerciale (finanțate exclusiv din resurse proprii, în cea mai mare parte din publicitate), au fost nemulțumite și au acuzat TVR –ul (finanțată în cea mai mare parte de la bugetul de stat și din taxele obligatorii) că transmite foarte multă publicitate în timpul programelor. Astfel difuzarea reclamelor de către TVR a fost limitată prin normele obligatorii elaborate de Consiliul Național al Audiovizualului, publicate în Monitorul Oficial .
Legea nr. 504 din 2002 Legea audiovizualului (publicata in Monitorul Oficial nr. 534 din 22 iulie 2002) care prevede la articolul 28 alineatul 2 că: “Societatea Romana de Radiodifuziune si Societatea Romana de Televiziune, în calitate de servicii publice, pot insera spoturi publicitare, inclusiv autopromoționale sau de teleshopping, numai intre programe. S-a decis astfel că TVR să poată difuza limitat publicitate, doar între programe.
Potrivit Legii audiovizualului CNA-ul sancționează TVR dacă difuzeză publicitate în cadrul programelor.

Stimați parlamentari care ați votat această lege, știați de articolul 28 și că la alineatul 2 se specific cu subiect și predicat că TVR-ul nu are voie să difuzeze publicitate în timpul programului?
Stimați parlamentari știați că publicitatea difuzată în timpul programelor / emisiunilor este cea mai scumpă și că TVR-ului i-a fost anulat acest drept , deși toate celelalte televiziuni uzează de el?

15 ani de când TVR-ul nu a putut încasa bani din cele mai scumpe minute de publicitate.

Toate televiziunile private trăiesc din minutele de publicitate (cea mai scumpă publicitate fiind cea care apare în timpul de emisie al unui program / emisiune/ film) , pentru TVR dumneavoastră Parlamentarii ați decis că nu aveți nevoie de acești bani și că sunt suficiente resursele de la buget.
Poate că sumele din publicitate , pe care TVR-ul, le-ar fi putut încasa în toată perioada de la intrarea în vigoare a Legii audioviziualului și în speță a articolului 28 alineatul 2 din această lege ar fi fost suficiente ca această societate să nu fie azi la un pas de insolvență. Și dacă ne gândim că TVR-ul difuzează programele pe cinci canale centrale: TVR HD, TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Internațional .

   Puteți cuantifica câți bani ar fi putut încasa din publicitatea difuzata în timpul programelor pe toate cele 5 canale, TVR-ul?

   Puteți cuantifica câți bani de la bugetul de stat au plecat spre TVR pentru a acoperii această interdicție? Mai era nevoie azi de insolvență? Consiului Concurenței nu ar fi trebuit să se sesizeze în această speță ?
Poate directorii generali ai TVR-ului numiți politic ar fi putut face această sesizare Consiliului Concurenței , dar nu aveau ca obiectiv al mandatului lor creșterea și monitorizarea veniturilor și a încasărilor, ci reducerea cheltuielilor.
Scoaterea din grila TVR 1 a emisiunii FOC ÎNCRUCIȘAT

foc încr În fiecare duminică, de la ora 13.00, jurnalista TVR Roxana Zamfirescu şi invitatul permanent Cornel Nistorescu erau amfitrionii unei emisiuni dezbatere „pe toate fronturile”.
”Fiecare om implicat în politică şi în societate e dator să dea nişte răspunsuri. Datoria mea e să pun întrebări”, declară Cornel Nistorescu, invitatul permanent al emisiunii Foc încrucişat.
La aceeaşi masă, moderatoarea Roxana Zamfirescu şi Cornel Nistorescu stăteau faţă în faţă cu principalii actori  implicaţi în cele mai importante evenimente ale săptămânii. Fie că sunt din domeniul economic, politic, social sau artistic, aceste evenimente sunt comentate şi analizate, confruntarea ideilor ducând la Foc încrucişat.În afara evenimentelor care au făcut breaking news în buletinele de ştiri, la Foc încrucişat erau discutate şi subiectele insuficient exploatate de media. Pornind de la ce s-a întâmplat, aflăm de ce şi la ce consecinţe ne putem aştepta în viitor.Emisiunea Foc încrucişat era difuzată la TVR 1 dar poate fi urmărită şi pe TVR+, pe tabletă sau mobil.
Nu știm motivația scoaterii acestei emisiuni, care făcea raiting la o oră foarte grea, în sensul că duminica, la ora 13 să poți să faci oamenii să se uite la emisiune însemnă că ești bun!
Felicitări tuturor instituțiilor care aplică ca principal indicator de performanță creșterea veniturilor și nu reducerea cheltuielilor. Această inseamnă fundamentul societății bazate pe consum. Acesta duce la productivitate și creativitate (inovare).

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare