La Budapesta, unde a concertat după Bucureşti, Coldplay nu s-a mai „gândit” să includă vreun cântăreţ local în spectacol

Trupa de rock alternativ Coldplay a susținut recent un concert la Budapesta, parte din turneul lor european. Fanii unguri au plecat mulțumiți după concertul trupei, unde nu au fost surprize muzicale neanunțate, scrie b1tv.ro.

La București, fanii care au plătit între 100 și 250 de euro pe bilet au asistat la un moment neașteptat cu un artist local de manele, Vlad Babașa, ceea ce a provocat reacții mixte din partea publicului.

La Budapesta, Coldplay nu a mai inclus în program un moment muzical cu un artist local, spre deosebire de concertul de la București. Potrivit jurnalistului PRO TV, Rareș Năstase, formația britanică nu a avut „niciun moment muzical cu un artist local”.

În schimb, trupa a menținut interacțiunea cu publicul, invitând trei tinere de lângă scenă să cânte împreună cu ei, însă fără a include un artist local în spectacol.

„La ei de ce nu?!?Trupa Coldplay a avut aseară concert la Budapesta, următoarea destinație după București. Nu au avut niciun moment muzical cu un artist local. Au ținut momentul de interacțiune cu publicul, adică au chemat 3 tinere de lângă scenă și au cântat împreună, dar nu a existat și o piesă cântată cu un artist local, ales de ei sau managementul lor.Au decis asta de la început, sau experiența cu maneaua, de la București, i-a făcut să schimbe programul?Să fi fost momentul Babasha unul traumatizant pentru Chris Martin și colegii lui?În țara vecină nu sunt probleme de incluziune, rasism și alte situații care să îi determine să atragă atenția, pe cei de la Coldplay, printr-un moment similar celui de la București, sau din alte părți, pe unde au mai avut turneu?Aseară, la Budapesta au fost 60 de mii de oameni.Românii (în special din vestul țării), care au ajuns la concert, îmi povestesc că a fost sublim, cap-coadă.Coldplay mai ține la Budapesta încă 2 reprezentații, mâine și miercuri. Fotografia e primită de la evenimentul de aseară, din Ungaria, de la unul dintre românii care au mers la concert. Să nu uităm că industria aceasta poartă numele de SHOWBIZ. Mulți văd doar partea de “show” deși, evident, e vorba și de BIZ – business”,  a declarat jurnalistul pe Facebook.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare