- ”Vreau să cred că nu va urma multă ură legată de subsemnata, dar nu se știe niciodată. Este însă vorba de viață, deci ura este insignifiantă în raport cu rezultatul urmărit.
În condițiile dezbaterilor din Parlament privind modificarea proiectului de lege care reglementează circulația pe drumurile publice, am propus creșterea vârstei minime, de la 14 la 16 ani, pentru cei care pot conduce trotinete electrice, precum și obligativitatea ca aceștia să poarte cască de protecție, indiferent de vârstă”, a anunțat aceasta pe Facebook.
- Laura Vicol afirmă că, din păcate, experiența ultimilor ani arată că este nevoie de măsuri pentru a preîntâmpina accidentele și pentru a aduce ordine și responsabilitate într-o zonă încă reglementată deficitar.
”Lipsa de responsabilitate îi face pe mulți un pericol pentru ei și pentru cei din jur. În 4 ani, numărul de accidente grave de circulaţie în care au fost implicaţi utilizatori de trotinete electrice a crescut de aproape 20 de ori, conform datelor pe care instituțiile abilitate le dețin. Sunt o susținătoare a mersului pe bicicletă, a neutilizării autoturismelor în exces, a unui mediu urban relaxat și nesufocat de trafic. Acest lucru nu înseamnă însă că trebuie să ignorăm o realitate de care mulți dintre noi se lovesc zi de zi”, afirmă ea.
- A folosi un mijloc de transport pe drumurile publice nu se poate face, românește vorbind, ”după capul fiecăruia”. Adică, fără cunoașterea minimă a regulilor de circulație, fără a ne asigura că suntem capabili să ținem sub control ceea ce avem sub scaun sau șa, fără să ne pese de riscurile pentru cei din jur și pentru noi înșine, mai spune deputata PSD.