Marcel Ciolacu întâlnire cu Alin Ușeriu și Marcel Iureș: „Guvernul este un partener deschis al iniţiativelor societăţii civile”

Premierul Marcel Ciolacu s-a întâlnit vineri cu reprezentanţii Asociaţiei Tăşuleasa Social, context în care şi-a exprimat sprijinul pentru asigurarea cadrului legal prin care Via Transilvanica să fie recunoscut ca traseu pedestru de interes naţional.

Întâlnirea a avut loc cu ocazia Zilei Sustenabilităţii în România, informează Biroul de presă al Guvernului. Discuţiile au vizat găsirea unor soluţii prin care Via Transilvanica, un proiect de traseu turistic pedestru de lungă distanţă care traversează România, inspirat de alte exemple din Europa şi din lume, să poată fi dezvoltat şi pus în valoare.


„Premierul Marcel Ciolacu şi-a exprimat sprijinul pentru asigurarea cadrului legal prin care Via Transilvanica să fie recunoscut ca traseu pedestru de interes naţional şi să beneficieze de sprijin pentru a fi continuat, inclusiv prin corelarea planurilor sale de dezvoltare cu Strategia Naţională din Domeniul Turismului şi cu Strategia Naţională de Dezvoltare a Ecoturismului”, reiese dintr-un comunicat transmis de Guvern.

Marcel Ciolacu i-a felicitat pe reprezentanţii asociaţiei pentru succesul obţinut recent de acest proiect, care a primit Premiul Publicului la European Heritage Awards 2023, iar acum poate fi parcurs şi virtual, pe Google Maps. Premierul s-a declarat un susţinător al continuării acestui model de dezvoltare durabilă a turismului lansat în 2018 de Asociaţia Tăşuleasa Social.

„Guvernul este un partener deschis al iniţiativelor societăţii civile şi al comunităţilor locale. Via Transilvanica poate deveni un real motor de regenerare şi de dezvoltare economică pentru zonele rurale care şi-au păstrat nealterate patrimoniul natural, arhitectura şi tradiţiile. Este un model de sustenabilitate în turism pe care îl putem multiplica şi prin proiecte similare viitoare, de care românii să se simtă mândri”, a declarat premierul.

Totodată, Marcel Ciolacu a apreciat că dezvoltarea şi promovarea acestui proiect ar putea fi „perfect integrată” în campania demarată deja „Cumpără româneşte”, transmite Guvernul. Sursa AGERPRES

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare