„Mesajul lui Ciolacu nu se potriveşte cu cel al PSD, Geoană e blocat mediatic şi are prea multă „gargară”, Simion iese dezavantajat din asocierea cu Becali, la Lasconi orice zice se întoarce împotriva ei, iar la Ciucă lipseşte comunicarea cu desăvârşire”, spune jurnalistul Marius Ghilezan

În emisiunea „Ce-i în Gușă, și-n căpușă”, moderată de Cozmin Gușă la Radio Gold FM, jurnalistul Marius Ghilezan a vorbit despre problemele pe care le distinge la debutul campaniei electorale pentru candidații principali la prezidențiale cu șanse teoretice de tur doi: Ciolacu, Geoană, Simion, Ciucă, Lasconi, cum le va influența parcursul electoral, scrie solidnews.ro.

Mesajul electoral al lui Marcel Ciolacu nu se potrivește cu mesajul politic al PSD-ului; vectorii publici secundari (cum sunt primarii) nu par să-și arate susținerea publică pentru el. Astfel, Ciolacu nu va beneficia de transferul de electorat din plan județean, de la organizațiile PSD. Dacă Marcel Ciolacu nu va câștiga președinția, va pierde oricum și conducerea PSD-ului. PSD-ul mai are o șansă în următoarele săptămâni să redreseze campania electorală și să se alinieze în spatele lui Marcel Ciolacu.

Mircea Geoană beneficiază de o construcție informală, pornită în urmă cu mai multă vreme în marile orașe, iar acum a înființat partidul România în Acțiune. Marius Ghilezan consideră că principalul defect al lui Mircea Geoană este „gargara”: cu cât ar vorbi mai puțin, cu atât ar aduna mai multe voturi. Prin faptul că Geoană vorbește prea mult, el își distruge tot profesionalismul cu care este creditat de cetățeni. Mai mult de 19% Geoană nu prea are șanse să obțină, în special din cauza lipsei de acces la televiziuni.

George Simion are probleme cu rețelele locale și nu-și va putea trimite reprezentanți în secțiile de vot pentru a evita frauda. Mai mult decât atât, Simion este dezavantajat de asocierea cu Gigi Becali și de izbucnirile ciudate ale acestuia la televizor.

Elena Lasconi se încadrează în scenariul în care fiecare emisie publică pe care o are se întoarce împotriva ei. Doar electoratul USR-ist îi mai ridică scorul și îi susține candidatura.

La PNL, lipsește cu desăvârșire comunicarea liderului, Nicolae Ciucă, deși liberalii investesc în echipe de strategi și în planuri de campanie. Ciucă mai este împovărat și de „Dulapul” Iohannis, care îi distruge complet campania. Asocierea cu Nicușor Dan nu-l va ajuta în campanie pe Ciucă. Liberalii ar trebui să se concentreze mai degrabă pe mobilizarea armatei de alegători printr-o strategie solidă, și nu prin declararea lui Ciolacu drept principal „inamic” al lui Ciucă.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare