- ”250 de autobuze din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool poartă mesajul „Hop on board to România”!
Campania OOH de promovare a României este organizată de MEAT și vizează creșterea vizibilității destinației noastre în Regatul Unit. Acțiunea se va desfășura timp de o lună, în perioada 4 noiembrie – 4 decembrie.
Campania acoperă 150 de autobuze în zona Greater London, estimând o expunere de 51,1% din populația londoneză și generând peste 16 milioane de impresii.
În centrul Londrei, 50 de autobuze vor purta mesajul „Hop on board to Romania”, impactul estimat fiind de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări.
În Manchester, Birmingham și Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, asigurând o rată de acoperire de 4,41% la nivel național.
În paralel, România este promovată la târgul internațional de turism World Travel Market Londra, mai exact între 5-7 noiembrie, consolidându-și astfel poziția pe una dintre piețele de interes major – Regatul Unit.