Ministrul dezvoltării a semnat noi contracte de finanţare prin POR, în valoare de peste 112 milioane de lei

12 noi contracte de finanţare prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014-2020, în valoare totală eligibilă de 112.785.200,55 lei, au fost semnate de ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Cseke Attila.

Contractele vizează îmbunătăţirea serviciilor educaţionale, sociale şi culturale, reabilitarea energetică şi promovarea spiritului antreprenorial.

Dintre acestea, opt proiecte au ca obiective îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale şi socio-culturale, precum şi creşterea eficienţei energetice în următoarele localităţi:

– oraşul Băicoi (jud. Prahova) va beneficia de 1.707.713,87 lei, pentru creşterea eficienţei energetice la Grădiniţa „Centru Civic Lilieşti”;

– oraşul Roznov (jud. Neamţ), pentru îmbunăţirea serviciilor educaţionale, culturale şi a spaţiilor publice urbane, va beneficia de 23.240.462,62 lei;

– municipiul Sfântu Gheorghe va beneficia de 4.403.007,75 lei pentru lucrări de reabilitare termică a blocului de locuinţe nr. 5 din Strada Godri Ferenc;

– municipiul Alba Iulia, pentru realizarea unui ansamblu urban cu spaţii socio-culturale, educative şi de locuit în cartierul Gheorghe Şincai, va beneficia de 20.242.342,94 lei;

– municipiul Roman (jud. Neamţ) va beneficia de 22.257.226,95 lei pentru reabilitarea, modernizarea şi echiparea Liceului Tehnologic „Vasile Sav”;

– comuna Păltinoasa (jud. Suceava), pentru construcţia şi echiparea unei grădiniţe cu program normal, va beneficia de 2.585.321,76 lei;

– municipiul Roman (jud. Neamţ) va beneficia de 19.000.826,92 lei pentru reabilitarea şi modernizarea clădirilor cu destinaţie socială pentru populaţia cartierului urban defavorizat „Zona Fabricii”, precum şi pentru reabilitarea Străzii Fabricii şi construirea unor căi de acces la locuinţele sociale;

– municipiul Oneşti (jud.Bacău), pentru reabilitarea Şcolii Gimnaziale nr. 1, va beneficia de 11.448.722,62 lei.

Alte patru proiecte, în valoare totală de 9.263.303,02 lei, au ca obiectiv creşterea competitivităţii unor firme, prin extinderea capacităţii de producţie şi diversificarea activităţilor.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare