… și „ZMEURA DE AUR” pentru „FIGURAȚIE” decernată celui care a fost cândva „FIGURANT” în Guvernul Tăriceanu unde a semnat indicatorii tehnico-economici ai S.F. -ului la rubrica „Semnat Ministrul Transporturilor… data ../../2008„.
Cum „ADEVĂRAȚII CUNOSCUTORI” de S.F.-uri își puneau „cenușă în cap” la inaugurare, dacă erau invitați în calitate de „ÎNTOCMITORI” ai indicatorilor tehnico-economici, presupunem că pentru PREMIERUL și GUVERNUL LUI, nominalizări precum „RATA INTERNĂ DE RENTABILITATE” sună la fel de fastuos precum „ROMÂNIA LUCRULUI BINE FĂCUT” sau „ROMÂNIA NORMALĂ”…
Răsfoind întămplător Almanahul Flacăra din anul 1988 am observat că lucrările la Metrou erau inaugurate înainte de termen cu mare fast cu nominalizarea și participarea Inginerilor, Arhitecților respectiv a Responsabililor Tehnici cu Execuția…
Cu siguranță aleșii noștrii și-au pierdut instictele fastului faraonic de altădată deoarece au preferat să se lipească ca un scuipat pe întârziata linie de metrou din Sectorul 6 în dauna inaugurării Anului Școlar 2020 în condiții speciale sau a întâmpinării primului set de focoase PATRIOT.
Aceasta fiind tema de săptămâna aceasta „ANALIZA DE RISC” făcută de subsemnatul atrage atenția unui risc major:
DATE DE INTRARE :
-Metroul din Drumul Taberei (M5):
–durată -12 ani;
-costuri – 3,2-3,4 miliarde lei (aproximativ 0,6-0,7 miliarde Euro);
-autori – guvernanții noștrii;
-specialiști- nu este cazul
-întârzieri – justițiarii noștrii;
RISCURI:
-80 miliarde de EURO de la U.E.:
– „pa și pu…La revedere!”
O carte:
„QUO VADIS” autor Henryk Sienkiewicz
O Idee: