Pariorii au migrat online, fiind nemulțumiți de măsurile din agenții

Agențiile de pariuri terestre s-au redeschis de ceva timp, însă activitatea nu a revenit de la parametrii de dinainte de pandemie și, probabil, nici nu va reveni mult timp de acum încolo.

Chiar dacă au fost reluate toate competițiile sportive, deci oferta este ca și în toamna lui 2019, numărul clienților s-a diminuat. Scăderea a fost cauzată de restricțiile impuse de autorități, prin măsurile specifice de prevenire a răspândirii virusului SARS-CoV-2 pentru activitățile de jocuri de noroc. Aceste restricții au fost anunțate la mijlocul lunii iunie. Efectele s-au văzut în cele trei luni care au trecut de atunci.

În primul rând, numărul de jucători admiși într-o agenție, la un moment dat, a fost limitat de obligația respectării distanței de minim 2 metri între oameni. În Regulamentul făcut public de Nelu Tătaru, ministrul Sănătății, este prevăzută „limitarea numărului maxim de clienți admiși simultan în sălile de pariuri astfel încât să se asigure o distanță de minimum 2 m între aceștia. Numărul maxim de clienți admiși simultan în locație va fi afișat la intrarea în locația specializată și va fi stabilit de fiecare operator de pariuri sportive în funcție de mărimea și configurația sălii”.

Așa cum se știe, cele mai multe case de pariuri terestre nu au o suprafață foarte mare. Există și francize cu suprafața de 30 de metri pătrați. Acum, nu se mai poate înghesui nimeni în acea încăpere.

sucursala pariuri„Orice zonă în care se va produce aglomerație va fi marcată în mod clar pentru distanțarea fizică adecvată: de exemplu, lângă casierie, în spatele aparatelor presupus a fi ocupate sau la intrare”, este o altă dispoziție a autorităților. Clientela caselor de pariuri terestre este formată, în majoritate, din tineri, cărora le este foarte greu să stea la coadă la distanță de 2 metri unul de altul, mai ales că mulți dintre clienții fideli ai unui anumit stabiliment sunt prieteni.

Greu de respirat

Dincolo de acești factori tehnici, există un sentiment acut de disconfort, provocat de două alte măsuri obligatorii: operatorii nu au voie să pună în funcțiune aparatele de aer condiționat, iar clienții sunt obligați să poarte mască de protecție pe toată durata șederii în agenție. Astfel, în contextul în care a fost destul de cald în ultima perioadă, pariorilor le-a fost greu să se adapteze și au renunțat să mai frecventeze agențiile.

În plus, mulți nu au acceptat să li se ia temperatura la intrarea în casa de pariuri offline și au preferat să rămână acasă. Desigur, asta nu înseamnă că ei nu au mai pariat. Cei care nu și-au mai găsit locul într-o agenție terestră au migrat în online și au constatat că este mai bine și mai sigur.

case pariuri„Accesul clienților care au fost în contact cu persoane infectate cu SARS-Cov_2 sau care vin din zone de risc este interzis. Interdicția va fi comunicată prin materiale de informare (afișe) la intrarea în săli”, spune o altă directivă a Ministerului Sănătății. Desigur, nimeni nu are cum să verifice dacă interdicția este respectată. Într-o agenție terestră intră și iese cine vrea, chiar și cei vizați de această directivă, dacă nu sunt persoane responsabile.

Atuuri ale pariurilor online

Se poate ca un client să fie infectat, dar să nu aibă simptome și să nu știe că este bolnav. Fără să fie de rea credință, el poate transmite coronavirusul și altora. Din acest punct de vedere, pariurile online oferă, în primul și în primul rând, siguranță. Acest atu vine la pachet cu alte avantaje, pe care unii dintre pariorii „transferați” din online nici măcar nu le cunoșteau. Printre altele, ei au descoperit ofertele promoționale de care pot profita având extra câștiguri importante, posibilitatea de a paria oricând și de oriunde, oferta sportivă mult superioară celei din agențiile terestre. De exemplu, la Fortuna pariuri oferta de azi cuprinde peste o sută de evenimente din fotbal, tenis, baschet ș.a.m.d.

În situația în care sunt șanse minime ca restricțiile impuse agențiilor terestre să fie ridicate până la sfârșitul anului, se poate ca tot mai mulți pariori să aleagă platformele online. Iată cum o nemulțumire se poate transforma într-un mare pas înainte.

Sursa: advertorial


SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare