Patru manifestări cunoscute publicului au încheiat primul semestru expozițional 2019 al ROMEXPO

În perioada 30 mai – 2 iunie, ROMEXPO a organizat patru manifestări de referință: TIBCO – Târgul internațional de bunuri de larg consum și BIO LIFE & STYLE – Expoziția pentru o viață verde, ANTIQUE MARKET II – Târgul de obiecte de artă și antichități și EXPO FUNERARESalonul pentru servicii funerare.

Evenimentele s-au desfășurat concomitent cu BookfestSalonul Internațional de Carte – un concept al industriei editoriale cu o vizibilitate considerabilă în rândul vizitatorilor Centrului Expozițional ROMEXPO.

Timp de patru zile, în Pavilionul B1 al ROMEXPO, numeroși vizitatori au avut ocazia de a testa, proba și achiziționa produse la prețuri speciale și au participat la o serie de activități conexe de interes.

TIBCO a reunit companii din România și din străinătate care și-au prezentat cele mai recente produse și servicii de pe piața bunurilor de larg consum și au contribuit la identificarea tendințelor din acest sector.

Expozanții au venit cu articole de calitate superioară, la prețuri de producător: textile și țesături decorative, haine şi accesorii vestimentare, preparate culinare, electrice și electronice, dar și multe creații hand-made.

Detalii suplimentare despre ediția viitoare se regăsesc pe www.tibco.ro.

Prin intermediul BIO LIFE & STYLE, ROMEXPO a promovat importanța unui stil de viață sănătos pentru adulți și copii, aducând în prim plan factorii care influențează starea de sănătate a fiecărui individ.

În cadrul expoziției, vizitatorii au primit sfaturi utile de la specialiștii din domeniu, au învățat cum să-și îmbunătățească sănătatea și calitatea vieții și au beneficiat de oferte speciale la produse  naturiste, cosmetice și de curățenie, cărți de specialitate, produse hand – made și multe altele.

În plus, pe durata celor zile de manifestare, publicul a participat și la activitățile conexe organizate în scop educativ, pe teme precum: alimentația gluten free, cosmetica naturistă, arta culinară, terapia prin parfum, parenting alimentar, importanța sportului în viața adulților și a copiilor.

Detalii suplimentare despre ediția viitoare se regăsesc pe www.bioromexpo.ro.

În aceeași perioadă, în Pavilioanul B1 al Centrului Expozițional ROMEXPO, s-a desfășurat și ANTIQUE MARKET II, manifestarea dedicată atât artiștilor, cât și iubitorilor de artă și colecționarilor.

ANTIQUE MARKET – evenimentul dedicat atât artiștilor, cât și iubitorilor de artă și colecționarilor – a reunit și la această ediție piese de mobilier și decorațiuni interioare, artă plastică, obiecte personale și de colecție, argintărie și porțelanuri, bijuterii vechi și jucării.

La ANTIQUE MARKET vizitatorii au avut posibilitatea de a alege articole marcate de istorie la cele mai avantajoase prețuri, expozanții întrecându-se în oferte promoționale și reduceri între 10 și 50%.

Detalii suplimentare despre ediția viitoare se regăsesc pe www.antiquemarket.ro.

EXPO FUNERARE a reprezentat platforma de întâlnire a celor mai importanți manageri din industria funerară românească.

În cadrul evenimentului, expozanții au avut ocazia să stabilească relații de afaceri cu producătorii, importatorii și distribuitorii din industrie, iar cei interesați au primit consultanță din partea specialiștilor.

EXPO FUNERARE a fost destinat atât prestatorilor de servicii complete în domeniul funerar, dar şi publicului larg, care a putut achiziționa produse și servicii la prețuri de producător.

Detalii suplimentare despre ediția viitoare se regăsesc pe www.expofunerare.ro.

Despre ROMEXPO

ROMEXPO S.A., societate comercială cu capital privat, are ca acționar majoritar Camera de Comerț și Industrie a României, unul dintre cele mai importante foruri de reprezentare a oamenilor de afaceri români.

 

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare