marți, august 9, 2022

PER: Unora le priește criza! Înțelegem de ce nu se dorește naționalizarea companiilor

Președintele PER, Dănuț Pop, a declarat că România nu dorește să aplice modelul Germaniei, Franței și al Marii Britanii –  naționalizarea companiilor, pentru că ”unora le priește criza”.

„Am incheiat aceasta saptamana cu o mare veste. OMV Petrom a realizat un profit de aproximativ cinci ori mai mare în primul semestru al anului 2022, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Conform Bursei de Valori București, OMV Petrom a încheiat primul semestru al anului 2022 cu un profit net, în creștere cu 374%, la 4,646 de miliarde de lei, în comparație cu rezultatul net de 980 de milioane de lei consemnat în aceeași perioadă a anului precedent”, a declarat președintele PER, Dănuț Pop, potrivit unui comunicat de presă.

PER precizează că în urma cu două luni, Hidroelectrica, compania la care statul român prin Ministerul Energiei are deţinerea majoritară, de 80%, a anunţat afaceri de 2,4 mld. lei, în creştere cu 66% faţă de aceeaşi perioadă din 2021, în timp ce profitul net a urcat cu 70% la 1,3 mld. lei, conform raportului trimestrial al Fondului Proprietatea, de asemenea actionar Hidroelectrica.

Și Societatea Naţională Nuclearelectrica (SNN) a anunțat că a obţinut, în primele trei luni ale anului în curs, un profit net de 818,901 milioane de lei, în creştere cu 249,3% faţă de perioada similară a anului trecut, când acesta s-a situat la 234,465 milioane de lei, potrivit rezultatelor financiare raportate Bursei de Valori Bucureşti (BVB).

”După cum rezultă, unora le priește această criză in care ne aflăm! Putem intelege de ce nu se doreste ca Romania sa aplice modelul Germaniei, Frantei si al Marii Britanii, adica nationalizarea companiilor. Acolo statul are grija de cetatenii sai, in tara noastra, romanii sunt luati de prosti si lasati sa se chinuie si sa plateasca! Rusine tradatorilor!”, a declarat Dănuț Pop.

spot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Campanii publicitare
    sales banner