Peste 15.000 de bucureşteni şi turişti au participat în weekend la evenimentul „Străzi deschise – Bucureşti, promenadă urbană”

Peste 15.000 de bucureşteni şi turişti au participat în weekend la activităţile din cadrul „Străzi deschise – Bucureşti, promenadă urbană”, anunță Primăria Capitalei într-un comunicat oficial. Următorul weekend al evenimentului este 14-15 mai. 

În cele două zile, în cadrul „Străzi deschise” au avut loc şi o serie de evenimente pregătite de mai multe instituţii de cultură ale Capitalei. Pe Calea Victoriei, Teatrul Masca şi Teatrul Ion Creangă au prezentat spectacole în faţa Muzeului de Istorie, iar actorii Teatrului de Revistă „Constantin Tănase” au jucat chiar în faţa teatrului. Tot pe Calea Victoriei, în zona Hotelului Golden Tulip Victoria Bucharest, trecătorii au putut vizita expoziţia de fotografie „La Pas pe Calea Victoriei”, un proiect creart – Centrul de Creaţie, Artă şi Tradiţie a Municipiului Bucureşti, ce readuce în prim-plan istoria şi parfumul Bucureştiului de altădată.

La Casa Filipescu-Cesianu a Muzeului Municipiului Bucureşti, trecătorii au avut ocazia să viziteze trei expoziţii ale muzeului şi o expoziţie outdoor.

Piaţa „George Enescu” şi Şoseaua Kiseleff au găzduit activităţi destinate copiilor în ambele zile de weekend la „Străzi deschise”. Opera Comică pentru Copii a adus cel mai mare puzzle din lume în Piaţa „George Enescu” şi a pregătit ateliere, parade şi sesiuni de dans pentru cei mici.

În Piaţa Universităţii, a fost inaugurată duminică cea de-a 65-a ediţie a expoziţiei internaţionale anuale „World Press Photo România”, proiect inclus în seria de evenimente „Străzi deschise – Bucureşti, promenadă urbană” 2022.

„Străzi deschise – Bucureşti, promenadă urbană” se desfăşoară în mai multe weekenduri din perioada 30 aprilie – 16 octombrie şi presupune instaurarea temporară a cinci zone pietonale în zona centrală a oraşului, respectiv: Calea Victoriei şi străzile adiacente, Piaţa „George Enescu”, Piaţa Universităţii, Bulevardul Unirii şi Şoseaua Kiseleff, cu propunerea de extindere a zonelor pietonale şi în afara centrului oraşului, pe mai multe străzi din cele şase sectoare ale Capitalei.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare