În intervalul 30 iunie – 6 iulie 2022, pe Aeroportul Henri Coandă, 957 de zboruri (aterizări și decolări) au înregistrat întârzieri mai mari de 30 minute, se arată într-un comunicat al Companiei Naționale Aeroporturi București. Cele mai multe astfel de situații s-au înregistrat la Wizzair, Tarom, Ryanair și Blue Air, potrivit Știrile TVR,
Companiile aeriene care au operat aceste zboruri au comunicat că întârzierile au fost generate de cauze precum rotația aeronavei sau a echipajului, restricțiile pe rută, lipsa echipajului (piloți sau însoțitori de bord) sau a aeronavei, încărcarea/descărcarea obiectelor voluminoase, facilitățile de aeroport sau defecțiuni ale aeronavei.
Numărul întârzierilor corespunde, în general, cotei de piață a companiilor aeriene pe Aeroportul Internațional Henri Coandă, precizează Compania Națională Aeroporturi București.
Cele mai multe s-au înregistrat la Wizzair (264 de zboruri), Tarom (162 de zboruri), Ryanair (148), și Blue Air (99 de zboruri).
În același interval de referință, 56 de zboruri au fost anulate de către companiile aeriene (30 de decolări și 26 de aterizări), dintre care Wizzair cu 23 de zboruri anulate, Ryanair 6, iar Tarom 4 zboruri.
În intervalul 30 iunie – 6 iulie, pe Aeroportul Internațional Henri Coandă au fost operate 2.357 de zboruri (1.189 aterizări și 1.177 decolări).