Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov – Simeria parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulația trenurilor cu viteză max. de 160 km/h pe tronsonul Coșlariu – Sighișoara, în lungime de aproximativ 100 km, este executată în proporție de 91.32% pe cele trei loturi Sighişoara – Aţel, Aţel – Micăsasa şi Micăsasa – Coşlariu, a precizat luni Departamentul pentru Infrastructură şi Transporturi al PSD.
- “Firul II de cale ferată modernizat pe traseul feroviar nou-construit între Sighişoara şi Daneş a fost dat deja în exploatare.
Tronsonul deschis este realizat pe intervalul de staţii Sighişoara – Aţel, care cuprinde 4 poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare lung de 135 de metri și două tuneluri: Tunelul Sighişoara, în lungime de 401 m şi Tunelul Daneş, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989”, au mai precizat social-democraţii pe pagina de Facebook a departamentului.
https://www.facebook.com/infrastructurasitransport/posts/403549807044391