PRIMELE tramvaie noi, la Brăila, după 35 de ani: CUM ARATĂ ÎN INTERIOR tramvaiele produse la AstraArad

PRIMELE tramvaie noi, la Brăila, după 35 de ani, anunță deBraila.ro. 

”Primele două tramvaie, care poartă numele Ana Aslan și Maria Filotti, au ajuns, marți, la Brăila și vor intra în teste timp de două săptămâni. „După perioada de testare, aproximativ două săptămâni, brăilenii vor putea circula cu cele două tramvaie pe traseul Bariera Călărașilor – Bdul Dorobanților – Rondou Pod Brăilița și retur”, a declarat primarul Marian Dragomir, prezent la recepționarea tramvaielor.  Alte 8 tramvaie produse tot la AstraArad vor sosi la Brăila. Toate tramvaiele sunt achiziționate pe fonduri europene, au ultimele dotări din domeniu, inclusiv camere video la interior și exterior.  Sunt primele tramvaie noi ajunse la Brăila după 35 de ani”, anunță DeBraila.ro.
Primarul Brăilei, Dragomir Viorel Marian, scrie despre noile tramvaie.
”O MARE REALIZARE !!!
PRIMELE 2 TRAMVAIE NOI, LA BRĂILA – DUPĂ 35 DE ANI
DE LA ASTRA ARAD ROMÂNIA !!!
FINANȚARE – FONDURI EUROPENE.
Prețul unui tramvai nou produs la Astra Vagoane Călători Arad este aproximativ de 1.700.000 euro/tramvai.
Tramvaiele vor circula timp de aproximativ 2 saptamâni in teste (fără călători) NOAPTEA (accelerare, frănare, mers cu spatele, tractare, simulare defectiuni), pe urmatorul traseu – Barieră – Bd. Dorobanți – Rondou Pod Brăilița si retur.
După finalizarea testelor si montarea tuturor sistemelor de e-ticketing, brăilenii vor circula cu tramvaiele pe traseul menționat anterior.
Ulterior, odată cu finalizarea altor tronsoane de străzi, traseele se vor extinde.
ALTE 8 TRAMVAIE NOI – Primăria Brăila a semnat contractul pentru încă 8 tramvaie noi care vor fi construite tot la Astra Vagoane Călători Arad Romania. Finanțare – tot fonduri europene !!!
CARACTERISTICI TEHNICE:
– Tramvai tip unidirectional compus din 2 module unite
– Tramvaiul este produs și omologat în România, având un concept modular atât la nivel de carcasă, cât și la nivel de boghiu
– Lungime: 18,6 m
– Înălțimea interioară: 2,2 m
– Lațime: 2,4 m
– Durata de viată: 30 ani
– Capacitate de transport: 129 locuri, din care 40 pe scaune fixe
– Podeaua este coborâtă 100% pe toată suprafața destinată pasagerilor în picioare, fără trepte în compartimentul calatorilor, 3 usi duble de serviciu comandate electric, ușa din mijloc prevazută cu rampă pentru accesul persoanelor cu dizabilități locomotorii și/sau mobilitate redusă.
– Tramvaiul are o viteză maximă de 70 km/h, reglabilă, limitată electronic la 50 km/h, cu recuperare de energie la frânare, complet climatizat
SISTEME/ECHIPAMENTE/INSTALAȚII:
– sistem informatic integrat de gestiune și diagnosticare electronică
– computer de bord integrat cu sistemul informatic de gestiune și diagnosticare electronică
– computer de gestiune management trafic (CGMT), cu funcții GPS, echipament Wi-Fi și comunicare on-line.
– echipamente transfer de date, antene GPS/GSM/GPRS/3G/4G/Wi-Fi, pentru comunicarea cu serverul central și stațiile de descărcare a datelor de exploatare și funcționare a tramvaielor
– sistem de numărare a călătorilor
– sistem automat de taxare – echipamente de ticketing
– sistem de informare a călătorilor la interior și exterior – indicatoare de traseu, ecrane LED care afișează ruta/stațiile, unitate audio pentru anunțuri vocale, etc.
– sistem de comunicare audio (prin voce) cu dispeceratele, prin folosirea unui microfon pe canal GSM;
– sistem de climalizare – încălzire, ventilație și aer conditionat – format din 2 unitati HVAC, pentru compartimentul călătorilor și cabina vatmanului
– sistem de supraveghere video la interior și exterior format din 10 camere digitale color, cu înregistrare audio, de ănaltă rezoluție, cu carcasă antivandalism
Este necesar să le păstram si să ne bucurăm de confortul pe care îl vor aduce pentru calatori.
Multumesc echipei de la Primăria Brăila care s-a implicat în acest proiect”, a transmis primarul Dragomir Viorel Marian.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare