Radu Cristescu (PSD): Ministrul Finanțelor nu putea să-l demită pe șeful ANAF – decizia trebuia să vină de la premier. Și e bine că a venit în cele din urmă

Deputatul Radu Cristescu (PSD) afirmă că Ministrul Finanțelor nu putea să-l demită pe șeful ANAF – decizia trebuia să vină de la premier și e bine că a venit în cele din urmă. Noua conducere mai are timp să redreseze colectarea la ANAF, ca Guvernul să se încadreze în țintele bugetare, spune el. 

”Cînd liberalii l-au pus șef la ANAF, ai fi zis că Lucian Heiuș e gata să se lupte și cu Putin, nu doar cu evaziunea. Declarații sforăitoare, promisiuni de digitalizare, de arestări, de stopat șpăgile, de băgat spaima în marii evazioniști, de disciplinat marii contribuabili etc. S-au scremut munții și au născut un șoricel, care a rezistat un an pe post și a făcut bugetul statului să arate ca un șvaițer. Am fost oarecum preveniți: cînd te propune un specimen precum Cîțu drept ministru de finanțe, nu e cea mai bună carte de vizită. Nemaivorbind de problemele de la DNA, pentru constituire de grup infracțional organizat. Cînd pui oierul (chiar e!) paznic la stîna de lupi evazioniști, nu te aștepți la rezultate. Chiar dacă – un caz unic – și-a trecut în CV cursuri de tras cu arma, ca să pară mai fioros!!! Heiuș nu a plecat. L-au ”plecat”. Urmare a ”performanțelor” obținute. Când stai mai mult pe pârtia de schi decât la birou, nu-ți mai stă capul la încasat bani pentru țară. Ministrul Finanțelor și alți reprezentanți ai PSD din Guvern au semnalat din timp că sunt probleme cu veniturile. Dar era un algoritm politic pe care l-am respectat. Ministrul Finanțelor nu putea să-l demită pe șeful ANAF – decizia trebuia să vină de la premier. Și e bine că a venit în cele din urmă. Noua conducere mai are timp să redreseze colectarea la ANAF, ca Guvernul să se încadreze în țintele bugetare. Nu e un atac la PNL. Dimpotrivă, salutăm gestul premierului de a lua această măsură. Dacă Heiuș era în PSD am fi luat exact aceeași decizie ca și dl. Ciucă. Poate ceva mai devreme. Dar e bine și acum – mai bine mai târziu, decât niciodată” a scris Radu Cristescu pe Facebook.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare