România la Târgul de Turism de la Milano

Standul României de la Târgul de Turism de la Milano, un amestec de experiențe unice

Conform unui comunicat, Ministerul Turismului continuă tradiția evenimentelor de mare succes de la Târgul de Turism de la Milano – BIT, deschis de pe 11 până pe 13 februarie. Și în 2018, standul României îi impresionează chiar și pe cei mai exigenți vizitatori. Întins pe 100 de metri pătrați, spațiul destinat țării noastre iese în evidență prin tehnologii de ultimă oră, imagini vii și cu mici mostre de istorie.

O poartă a cetății din Alba Iulia, reprodusă în miniatură, încadrează standul Ministerului de Turism. Este anul Centenarului Marii Uniri, un motiv în plus pentru țara noastră de a pune în evidență destinațiile care o recomandă în rândul amatorilor de turism cultural.

Un meșter popular încondeiază ouă spre încântarea italienilor care sunt astfel invitați să se bucure de un Paște altfel în România.

În cele două zile destinate specialiștilor, savorile tradiționale românești sunt aduse în țara pastelor, a parmezanului și a celebrei pizza. Italienii sunt invitați să guste sarmale cu mămăligă, cozonac din Bucovina, dar și băuturi tradiționale.

Și cum românii știu să se distreze,  peninsularii iau notițe despre cum să ajungă la cel mai mare festival de muzică din Europa de Sud-Est, organizat în fiecare vară, în inima Clujului.

targ milanoAlături de ministerul Turismului sunt și reprezentanți ai Consiliilor Județene Bihor și Suceava, precum și două primării, Oradea și Timișoara. Oferta României este completată cu șase operatori de turism, două companii aeriene și un lanț hotelier. Împreună vor oferi vizitatorilor, fie ei turiști sau operatori de turism, toate informațiile actualizate despre țara noastră.  Eforturile sunt concentrate nu doar în a-i face pe oameni să își dorească să ajungă în România, ci și în a le oferi calea de a o face.

Ministerul Turismului a participat la toate edițiile Bursei de Turism de la Milano, încă din 1980. Sute de oameni au trecut, în prima zi destinată publicului din acest an, pe la standul României. Următoarele două zile sunt destinate specialiștilor din turism.

Bursa de Turism din Milano este unul dintre cele mai importante evenimente din industria turismului. Anual, peste 2000 de participanți sunt reuniți în cadrul unui pavilion expozițional în care 79 de țări se întrec în a atrage turiști. Organizatorii își propun ca ediția de anul acesta să o depășească pe cea din 2017, când au fost peste 46 de mii de vizitatori, în cele toate cele 3 zile.

SHARE

URMĂREȘTE-NE PE

Campanii publicitare
    sales banner

Articole Similare